niedziela, 24 marca 2013

Świąteczne filcowe inspiracje ... dekoracje


Święta zbliżają się drobnymi kroczkami, jeszcze tylko tydzień ....
Choć aura płata nam figle i bardziej pogoda pasuje na inne święta ( u nas dziś -10),
to w głowie już wiosna ...
Tęsknimy, czekamy ... jeszcze tylko troszkę.

Mnie jakoś tak zawsze z opóźnieniem udaje się pokazać tematy świąteczne, 
ale w tygodniu i dziś udało mi się coś przygotować, pokażę na raty,
bo zdjęć mi się sporo nazbierało.
Dzisiaj filcowe dekoracje.
Powstała u mnie królicza rodzinka z filcu, może sobie stać na stole, półce...
ale może też służyć jako ocieplacze na jajeczka.






Marce wykonała takie oto karteczki z  filcowymi pisankami , już wysłane powinny dotrzeć na czas ...





Mnie przyszła ochota na wiosenne wianuszki, oto jeden z nich.
Zakupiłam gotowe wianuszki i delikatnie je ozdobiłam.
Mogą być dekoracją świątecznego stołu, drzwi ...




Nareszcie udało mi się kupić szafirki, co prawda nie niebieskie a białe, ale i tak mocno cieszą moje oczy :)



************


Miłej niedzieli życzę :)


63 komentarze:

  1. Twoja królicza rodzinka jest śliczna :) I bardzo ładny wianuszek ozdobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Filcowa" Olga ma filcową rodzinkę ;)))
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  2. Filcaki cudaki piękne:))))A szafirki-poluje na niebieskie koniecznie i nigdzie nie ma:((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja polowałam, szukałam - pustka, dopiero teraz dostałam białe, kupiłam bez szemrania ;)))

      Usuń
  3. Świetne są te kartki! Zawsze mówię, że w prostocie siła. Niby takie mało co, a daje takie fajny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne wielkanocne ozdoby, a kartki urocze. Pozdrawiam i zapraszam na rewizytę Gosia z homeofcuss

    OdpowiedzUsuń
  5. Króliki Są przecudne! I to połaczenie kolorów: szary + turkus! I love it:)
    buziaki na niedzielę (Palmową:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;))Dziękuję Viola ... palma poświęcona a jakże :)

      Usuń
  6. Filcowe długouche są świetne,a jakie praktyczne:)Wianuszki bardzo mi się podobają, też mam w planie wianki:)Piękne karteczki zrobiła M. :) Zdolności artystyczne po mamusi:))))Miłej niedzieli:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otulają jajeczka co by nie zmarzły ;)))
      Ja wianuszki pierwszy raz, polubiłam to ...
      coraz więcej w niej widzę moich cech ... miło je odkrywać razem :)
      Była miła, dziękuję :**

      Usuń
  7. Fajne te Twoje filcowe tworki wszelakie ...:)kartki śliczne, takie delikatne...wianuszek też :)
    hmmm...wpadła mi w oko ta szara skrzyneczka w tle:)
    szafirki też uwielbiam...wszystkie :)
    och ten świąteczny czas...zima za oknem...dobrze, że blogi inspirują;)
    miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki mamy teraz wiosenny wirtualny świat, bo w realu ciągle zima - niestety ...
      Skrzyneczkę mój P. zrobił- uwielbiam ją :)
      Była miła, dziękuję serdecznie:)

      Usuń
  8. jeju ile u Ciebie cudnych wielkanocnych inspiracji:)
    cudne króliczki! śliczny ten wianek:))
    a szafirki to moje marzenie , ale co dostać nigdzie nie mogę.
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kłopot z tymi szafirkami, u mnie też nigdzie nie było ... jak trafiłam na białe to prawie podskoczyłam z radości ;)))

      Usuń
  9. powoli:
    Cześć Królowo Kwintesencji Spoetyzowanej Delikatności!
    U Ciebie już wiosna, daj, daj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bierz Maryś ile dusza zapragnie :) i tak powolutku sobie w myślach po słóweczku smakuję ...♥

      Usuń
  10. Bardzo mnie rozśmieszyły te zające z klapniętymi uszami:)Masz super pomysły i wszystko dziś jest takie "Twoje".Kartki niepowtarzalne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda że optymistyczne te klapnięte uszka ... oj optymizmu nam potrzeba, radości :)
      Taki komplement od Ciebie Iza to miód na serce, przekażę mojej Marcysi :**

      Usuń
  11. Ocieplacze - bajka :)
    Wianek super - właśnie się zastanawiałam, czy używasz swojego pistoletu...
    Karteczki piękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihihi no właśnie czas zacząć używać prezentu na gwiazdkę - ale jak by tak spojrzeć za okno, to jakby czas się zatrzymał ;)))
      troszkę się poparzyłam - brak doświadczenia ;)))
      Dziękuję w imieniu Marcysi :*

      Usuń
  12. Wianuszek jest bardzo ładny!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo u Ciebie gustownie i tak wiosennie :) Śliczności i baner nowy jaki świeży :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba było coś wiosennego wprowadzić ;))
      Uściski ślę :**

      Usuń
  14. Oluś, piękne króliczki:):):)...nie da się nie uśmiechnąć:)
    Szafirki białe, jeszcze nieśmiałe a już piękne:)

    A za Melę dziękuję podwójnie:):)
    Buziaki,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda że optymistyczne i maja w sobie coś z dziecka ;))
      Codziennie im się przyglądam jak pięknie wychylają ku światłu ...
      Ma głosik i to coś ..
      Buziaki :***

      Usuń
  15. sliczne :):) i ozdóbki i te fascynujące szafirki :) ja chyba nie znam szafirków?? a może znam ale pod inną nazwą. a szkoda szkoda by było bo nazwa niesamowita :)
    ja jakoś nie mam w nawyku mieć ozdoby na Wielkanoc. i nawet nie mam nawyku mieć nastrój na wielkanoc ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko, Wielkanoc piękna jest, te kwiaty, listki pierwsze, wszystko się budzi do życia i główki swe do słonka wyciąga i nadzieję budzi w sercu na lepsze dni ...
      Szafirki moje ulubione od małej dziewczynki do teraz mi zostało ... :)

      Usuń
  16. Ślicznie ozdobiłaś wianuszek i ta kokardka w groszek:))
    Kartki Marce wspaniałe...te ręcznie robione samemu są najlepszymi zyczeniami z serca:)))
    Szafirki i moje ulubione na ten czas wiosenny, przekwitłe już czekają na przesadzenie do ogrodu na drugi rok:))))
    serdecznosci:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :** te groszki mi serce skradły ;))
      Mają w sobie duszy kawałek ...
      Moje jeszcze troszkę w domu pobędą a potem do ogrodu tak właśnie na drugi rok :)
      Buziaki :**

      Usuń
  17. Fantastyczne króliczki,prosta forma a jaki wspaniały efekt !!Wianuszek z szafirkami super się wpasował :)pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna rodzinka:) bardzo podobają mi się jej kolorki :) super :]

    OdpowiedzUsuń
  19. Efektownie! filc wymiata:) jak to mówi młodzież. pozdr magda

    OdpowiedzUsuń
  20. Super zające, piękne zdjęcia.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. wspaniale dekoracje, wianuszek taki sliczny i delikatny...karteczki szalenie mi sie podobaja:) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justynko, kiedyś robiłyśmy dwa razy w roku karteczki ... wspaniała zabawa, spróbuj z Manią zobaczysz jakie to przyjemne :)

      Usuń
  22. świetne pomysły na dekoracje świąteczne, a filcowe kartki miodzio - nie widziałam jeszcze takich,
    udanego i słonecznego tygodnia,
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  23. Wołajmy głośno - może coś jej na uszy padły i nie dosłyszy czy jak ... ;))))

    OdpowiedzUsuń
  24. Oj jak pięknie u ciebie :) Jesteś megaaaaaa kreatywna, co tu jestem to przecieram oczy :) Podziwiam i pozdrawiam BUBA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za te przemiłe słowa :)
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  25. Oja Twoje filcowe króliki są przeurocze:) Świetny pomysł na ubranko dla wielkanocnego jajuszka!
    Tak, czekamy na wiosnę, czekamy. U nas dziś tak zimno, że aż strach nos wyściubić z domu:)

    Oleńka ciepło pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja to ciepełko chłonę, oj potrzeba go potrzeba :)
      Gorące uściski ślę :*

      Usuń
  26. Jejusku te szare kroliczki sa cudowne - zaraz bym je zabrala:))))
    Kochana milego popoludnia:)
    no i I'm waiting:);)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bierz Aguś ;))
      Buziaki, raniutko zdjęcia ślę;)

      Usuń
  27. Co Ty z tego filcu jeszcze wymyślisz!:)))
    I wianuszki mi się bardzo podobają.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihihi ... no bo co by tu jeszcze ... ;)))
      Ściskam mocno :)

      Usuń
  28. króliczki/ocieplacze ach!! i taki klimat wiosenny po całości... może zaczarujesz i wreszcie przyjdzie...?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czaruję, czaruję ........ hmmmmmmm chyba różdżkę to reklamacji oddam ;)))

      Usuń
  29. Wszystkie ozdoby są przecudne i extra pomysłowe! A te pierwsze zajączki urzekły mnie całkowicie :) Uwielbiam wszystkie szarości w Twoim wykonaniu. A karteczki świąteczne również prześliczne :) Pozdrowienia cieplutkie, S.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja szarości też pasjami ;)))
      Dziękuję i pozdrawiam :**

      Usuń
  30. Olcia Dziękujęęęęęęę:*******
    Wyżej napisałam o "życzeniach z serca". Dzisiaj za to ogromne serce bardzo dziękuję***
    ściskammmm:*

    OdpowiedzUsuń

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Dziękuję za Twoje kilka skreślonych słów ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...