piątek, 8 marca 2013

Szary filc i błękitne kwiatki ... kwiaty ... kwiatuszki


Dzisiejsza data zawsze kojarzy mi się z wiosną i kwiatami.
Rankiem przy furtce, przywitał mnie nasz mały przyjaciel ze swoim tatusiem ...
z tulipankiem różowym w dłoni ... i słowami : mam coś dla Ciebie ciucia :)
Miło tak rozpocząć dzień ... od razu cieplej na sercu,
szczególnie że ranek przywitał nas deszczem i chłodem, no cóż zima to wszak jeszcze.
Jakby więcej uśmiechniętych ludzi na ulicach ... i gestów czułych więcej ...
Ech znaki to, że wiosna już blisko :)

Dawno już nie było u mnie filcu, chyba troszkę się za nim stęskniłam ;)
Więc dziś etui.
Zrobiłam je co prawda jeszcze głęboką zimą, ale kwiatuszki jak najbardziej wiosenne.
Delikatne, błękitne.
Było prezentem dla przyjaciółki naszej Paulinki .






Drugie dla mnie.
Z delikatnym kwiatuszkiem i koralikiem.
Oj coś czuję, że tegoroczna wiosna dla mnie w błękicie utonie ...






Moje ulubione wiosenne kwiaty w obiektywie Marceliny.
 




 

*****************

David Bowie wraca z nową płytą, a u mnie po staremu jeszcze ...



Wszystkiego dobrego drogie Kobietki :)
Udanego weekendu !!!






28 komentarzy:

  1. cudne :D bardzo podoba mi się zwłaszcza Twoje etui z kwiatuszkiem zawieszonym i koralikiem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty już wiesz, ze ja do Ciebie przez te filcowe cuda trafiłam...po prostu cudne:)
    a tulipany tez lubię...bardzo wiosenne....już niedługo w ogródku mi zakwitną to się będę chwalić, a co;) miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne są te Twoje filcowe czary mary Olgo :))))Zdjęcia kwiatów też piękne, miłego odpoczynku sobotnio/niedzielnego:)

    OdpowiedzUsuń
  4. piekne etui tworzysz,a tulipanki sa do zjedzenia tak pieknie wyszly na zdjeciach,ja dzisiaj tez kupie sobie tulipanki:P wczoraj posadzilam prymulki i niezapominajki na balkonie ale nie wiem czy to byl dobry pomysl,nie znam sie na tym:Ppodobaly mi sie wiec posadzilam:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewelinko pewnie, że dobry pomysł, choćby na chwile , na moment miały być :)

      Usuń
  5. Piekne tulipany,a etui równie urocze:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczne kwiatuszkowe etui :)

    OdpowiedzUsuń
  7. te są zawsze od tego wejrzenia pierwszego moje NAJULUBIEŃSZE :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny ten pokrowiec, a kwiaty? tulipany uwielbiam...są najpiękniejszymi i najdelikatniejszymi kwiatami na Ziemi.:)
    dobrego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  9. Kwitnące gesty, kwiaty, etiu; prawdziwa wiosna już u Ciebie:)))
    To drugie w tej całej swojej prostocie jest przecudne...uwielbiam tak:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak po troszku, po małym kroczku niech już przyjdzie :))

      Usuń
  10. Tęskniłam za nimi, te kwieciste to pierwsze jakie ujrzałam na twoim blogu;)) cudne;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  11. Od miesięcy podziwiam,jak pięknie skomponowałaś filc z wyszywankami:)I ten błękit!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. O jakie znajome:))
    Wiesz, ja swoje etui bardzo oszczędzam, bo się boję zniszczyć, tak je lubię:)))

    OdpowiedzUsuń

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Dziękuję za Twoje kilka skreślonych słów ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...