środa, 20 marca 2013

Szydełkowe jajeczka na Wielkanoc


Wiosno, wiosno - gdzie jesteś ?
Ta pogoda mnie wykańcza, jakoś nie potrafię się zebrać, jak zwykle ze świątecznymi tematami jestem spóźniona.
Dobrze, że czasem  ktoś przypomni i tak za sprawą bardzo miłego Pana powstał mały zestaw świąteczny.
Szydełkowe jajeczka, które robiłam w zeszłym roku i biały drewniany królik.
"Stojaczki" dla jajek z kawałka drutu.
Moje ulubione stonowane kolory.





Odnalazłam też drewnianą kurkę, którą zrobił P.



Dla rozweselenia - ciut wiosny w wazonikach.






Od kilku dni kombinuję, co by tu wiosenno świątecznego Wam pokazać.
Mam kilka pomysłów, już niektóre zrealizowałam.
Będzie troszkę koloru, wiosna wszak musi przyjść :)

*****************

Nim stanie się tak ....


Słońca Wam i sobie życzę, udanej reszty tygodnia :)
I spełnienia marzeń mojej Wiosence, która przyszła na świat 13 lat temu :*



70 komentarzy:

  1. śliczne jajeczka a kwiatki w buteleczkach bardzo pięknie wyglądają, dekoracyjnie jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oleńka kurki piękne, kwiaty piękne, wszystko piękne.... ale ta groszkowa szara ściana/tapeta - boska:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paulinko tak świat zakręciłaś groszkowo, ze nie mogłam się jej oprzeć ;)))

      Usuń
  3. wspaniały pomysł i wykonanie jajeczek :)))))))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne te jajeczka:) sliczne dekoracje kochana:)))))

    OdpowiedzUsuń
  5. o tak, tak, kąsam te kwiaty w wazonikach, aż zapach poczułam ich ;) A jak ozdobione przednie, moja Ty poetko, kwintesencji delikatności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jeszcze nikt mnie nazwał ... oj łaskoczesz Maryś :**

      Usuń
    2. Masz zatem w moich myślach tytuł Królowej Kwintesencji Spoetyzowanej Delikatności :))))
      Tara ram! Famfary :)
      (a i Hafana na nana - hihihi)

      Usuń
    3. Maryś powoli mi to mów .... ;)))) i dzwoneczki delikatne jeszcze ;)))
      i la lala la la lala, lala la la ;))))

      Usuń
  6. Może faktycznie jak wszyscy będziemy czarować, to w końcu odrzuci tą zimowa kołderkę i wyjdzie z ukrycia ta wiosna wyczekiwana...:) słodziutkie te jajczyny...świąteczne:) u nas co prawda śniegu nie ma i w zasadzie nie było...ale zimno i szaro - buro...wiosno zapraszamy:)

    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czarujmy, czarujmy ... tylko musimy się chyba wprawić, bo u mnie dziś -10 - masakra jakaś ...
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  7. o jakie cudne są:))) i te tulipanki w szklanych buteleczkach! love it:)))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja to nie umiem tak szydełkować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie cudne jajka :-) Pięknie je ozdobiłaś :-)
    Tulipany w wazonikach - cudo!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudnie wygladaja :) A "Wiosence" samych przyjemnych dni i spełnienia marzeń zyczę
    buziaki
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaka fajna kurka, ale już świątecznie u Ciebie:)))
    Pozdrawiam z wiosną:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podziwiam, nie tylko za wykonanie ale za to że znajdujesz czas by poić nas takimi widokami.
    Piękne
    Miłego dnia
    Red

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z serca dziękuję za te słowa miłe :)
      Wzajemnie samych dobrych i miłych

      Usuń
  13. Śliczne świąteczne dekoracje. A te wazoniki to sama słodycz:) Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie!
    Jajeczka są przepiękne :)

    Przy okazji zapraszam na urodzinowe rozdanie
    Do wygrania kufer i wieszak na klucze :)
    ada

    OdpowiedzUsuń
  15. walony z tulipanami wyszły bardzo interesująco i niebanalnie :)
    ja też wypatruje wiosny z utęsknieniem a tu zimno i raczej zimowo :(
    serdecznie Cię pozdrawiam i zapraszam do siebie na candy
    http://otwartaszuflada.blogspot.co.uk/2013/03/candy.html
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas chyba się jeszcze nie przebije, mróz trzyma na całej lini ...niestety
      Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  16. cuda na tych drutach robisz :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gdzie ta Wiosna!? Jajeczka śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja tez się pytam ciągle - GDZIE ?
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  18. Jajeczka cudne, pasują zawsze i wszędzie, ja tez poczyniłam kilka żółtych...;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) takich słonecznych - też pięknie :)
      Buziaki :*

      Usuń
  19. Olgo, cudownie:)))przepiękne dekoracje:)cóż możesz jeszcze pokazać ????czekam niecierpliwie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Serce :*** .... a nic takiego szczególnego ;)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  20. Jajeczka są prześliczne.

    OdpowiedzUsuń
  21. Oj pięknie tu u Ciebie i wiosennie :) Wazoniki ubrałaś cudownie, jajeczka również, zajefajne te druciane podstawki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś trzeba sobie umilić ten zimowy czas ;)
      Dziękuję :)

      Usuń
  22. :))Dodałyśmy tę samą piosenkę :)Jajeczka sliczne,stojaczki z drutu super,a tulipany-piękna dekoracja:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A toś my się zgrały ... a jej słowa no po protu pasują idealnie :)
      Dziękuję :*

      Usuń
  23. Przynajmniej jajom będzie ciepło na te zimowe święta:)
    Kwiatki w wazonikach przecudne:)))
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihihi no tak, sweterki maja to nie zmarzną ;))))
      Buźka :*

      Usuń
  24. uwielbiam stonowane kolory :) a Twoja ich wersja... ach!

    OdpowiedzUsuń
  25. Olu jajeczka bardzo, bardzo pomysłowe :)
    Śliczne zdjęcia i kropeczkowe tło idealne.
    Miłego weekendu
    Buziaki
    K.

    OdpowiedzUsuń
  26. Kapitalne te jajka..i ta wiosna w wazonikach-Wow...szkoda, że na zewnątrz jej nie ma:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj szkoda, masz rację no dziś to już przesada - 10 , no !!

      Usuń
  27. Śliczne jajka :)
    Właśnie sobie tak myślę, że i u mnie przydałyby się kwiatki :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale uroczy komplecik! Świetny pomysł na NIE nudną wersję wielkanocnych jajeczek :) A te wazoniki - urzekły mnie swą prostotą i ślicznymi kolorami :) Pozdrawiam cieplutko, S.

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne jajeczka :) I bardzo podobają mi się wazoniki z tulipankami :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale mi się podobają te wazoniki z tulipanami! I cała piękna reszta również!
    :*

    OdpowiedzUsuń
  31. Szydełkowe jajeczka cudne! I ten pomysł z wazonikami - prostota mnie urzekła :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Nawet ubranka dla jajoszek potrafisz zrobić!Fajne dodatki:)
    Tulipanki są w wyjątkowym kolorku:)Całusy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, ze kolor taki niespotykany ;))
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  33. Dziś zamarzał mi płyn na szybach kiedy myłam okna ... coś tu bardzo nie tak jest ;)))
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne są te słoiczki na tulipany!

    OdpowiedzUsuń

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Dziękuję za Twoje kilka skreślonych słów ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...