sobota, 10 maja 2014

Kocyk dziergany dla maluszka w kolorze blue jeans


Pamiętacie kocyk, który robiłam dla Filipa ?
Szary z warkoczami.

Kiedy moja siostra cioteczna zobaczyła go na "żywo"
 zapragnęła takiego dla swojego malutkiego synka Stasia.
Wybrała kolor błękitny.
Znaleźć odpowiednią włóczkę w takim kolorze i jakości wcale nie było łatwo ...
pan w sklepie z włóczką chyba miał mnie już dosyć ;)))
Ale udało się wróciłam do domu z siatką pełną chłodno błękitnych kłębuszków.
Uwielbiam takie dedykowane dzierganie.

Troszkę to potrwało.
Dziś moja siostra wraz ze Stasiem odebrali kocyk.
Staś popatrzył swoimi cudnymi, błękitnymi, wielkimi oczkami,
 uśmiechnął się i sprawdził organoleptycznie ;)
Mama uśmiechała się też - znaczy, że zamówienie spełniło oczekiwania.
I to największa radość dla mnie !!!

Oto kocyk w kolorze blue.
Jeans jako dodatek do kocyka sprawdził się wyśmienicie.





 Kocyk powstawał przy dźwiękach najnowszej płyty Damona Albarna - uwielbiam !!




















Teraz przede mną większe zadanie, gabaryty ma spore.
Potrwa to troszkę zanim się uporam ;)

**********

Zostawiam Was w ten sobotni wieczór z muzyką przy której dziergałam kocyk,
a ja dziś jeszcze troszkę drutami postukam ;))



Słonecznych dni wolnych Wam życzę i udanego tygodnia :)





120 komentarzy:

  1. Superowy;)pozdrawiam serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny!!!!!! I ten kolor......Ja obecnie jestem na etapie dziergania szarego pledu na łóżeczko ;-) kazdy kocyk ma max 90-100cm a ja potrzebuję 120cm - jeszcze połowa pracy została;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Zrobić taki pled to naprawdę sporo pracy i co by tak druga połowa szybko się udziergała ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Olgo, dla mnie jesteś Mistrzynią Piękna:)

    Mogłabym u Ciebie pobierać nauki gdybyś takich udzielała. Zapisałabym się już dziś;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewelina .... ja, ja nie wiem co napisać ... spąsowiałam właśnie po raz kolejny .... szczególne, że pisze to osoba która zachwyca co rusz zdjęciami i tym co na nich :)
      Z serca szczerego dziękuję stokrotnie :*

      Usuń
  4. kolor jest niesamowity a całość wygląda pięknie:)
    planuję zrobić taki nieduży kocyk z bardzo prostym wzorem, czy mogłabyś doradzić ile zużyłaś włóczki właśnie tego rodzaju?
    pierwszy raz słyszałam ten utwór i przyjemnie się robi i można się nawet pobujać:)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie :)
      Zużyłam 500g włóczki, ok 740 m.
      Ja te utwory jego wszystkie uwielbiam :)

      Usuń
  5. Uwielbiam motyw dzierganych warkoczy, który często wykorzystujesz :-)
    Kocyk ma piękny odcień błękitu, taki nieprzesłodzony.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) bardzo lubię warkocze w dzianinie , bardzo !!!
      Chłodny błękit jest dokładnie taki jak opisałaś zgadzam się w 100% :)

      Usuń
  6. kocyk rewelka i seruszka zwisajace cudo ,pieknie tworzysz:P*

    OdpowiedzUsuń
  7. cudeńko! :) powiedz proszę, jakiej włóczki użyłaś?

    OdpowiedzUsuń
  8. Olgo...kocyk jest piękny:) te szczegóły, serduszko, napis.....całe cudo:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekny kocyk Olguś, cuda tworzysz swoimi rączkami:))) Słodko to wygląda

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny kolorek i kocyk tez taki słodziutki jak te stópki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, prawda że stopki są takie urocze i słodziutkie :)

      Usuń
  11. Wrażenia estetyczne są niesamowite przy patrzeniu na ten kocyk - przepiękna praca. Mnie z kolei zainteresował ten ścieg między warkoczami, czy on ma jakąś nazwę? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny! Jeśli zostanę po raz drugi mamą- zgłoszę się po taki! Zamiast miliona kocyków jeden taki, wyjątkowy, jedyny w swoim rodzaju!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestes niesamowita!!!!! nie dosc, ze robisz takie piekne rzeczy to jeszcze tak pieknie je pokazujesz! zachwycam sie I ciesze oko:-) pozdrawiam Cie cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magda dziękuję serdecznie za tyle ciepłych słów :)
      Pozdrawiam bardzo serdecznie :)

      Usuń
  14. Kocyk jest Olga przepiękny! Zakochałam się :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczny!!!!!! Uwielbiam ten odcień niebieskiego:) I w dodatku niesamowicie, pełne uroku, piękne zdjęcia..........
    Zapatrzyłam się......

    OdpowiedzUsuń
  16. Musiało Ci się pięknie dziergać przy takiej muzyczce :)))
    Kocyk cudowny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, super muzyka , uwielbiam ... na razie mogę słuchać na okrągło :)
      Dziękuję Oluś :*

      Usuń
  17. Kocyk przepięknej urody :) Śliczny kolor i detale. Co to za włóczka ?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie.
      Włóczka to bawełna z akrylem.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Piekny ❤ czy ten kocyk byl robiony z pojedynczej nitki?
      Dziekuje

      Usuń
  18. Jest cudny, a te detale, w Twoim stylu - ekstremalnie dokładnie :) Pozdrawiam i miłego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo serdecznie dziękuję :) Wzajemnie miłego :)

      Usuń
  19. Piękny. Idealnie zrównoważony.
    Żaden sklepowy produkt nie może równać się z takim kocykiem! Serduszka i imię wspaniale dopełniają całości.
    Pozdrawiam serdecznie i buziak dla Stasia - mój maluch też tego imienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo pięknie dziękuję za każde ciepłe słowo , bardzo dziękuję :)
      Przekażę oczywiście ... to piękne imię jest !!

      Usuń
  20. przepiękny:)...i te dodatki:)

    OdpowiedzUsuń
  21. jej, ale cudo! idealny, po prostu idealny. i te serduszka..
    no zachwycona jestem (bardzo)!

    OdpowiedzUsuń
  22. cuuuuudo!!!! kocyk marzenie!!! Jeszcze ten napisik... rewelacja a te nózie - do zjedzenia mam takie małe w domu teraz to wiem co mówię :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z serca dziękuję :)
      A stopki - UWIELBIAM !!! szkoda, że u mnie bywają tylko od czasu do czasu a nie co dzień ;)))

      Usuń
  23. Nieziemsko wyjątkowy kocyk! Teraz wiem, co zrobię przyjaciółce, jak urodzi swoje maleństwo:)

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie!

    Dagmara

    wloczkowefikumiku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie .... miło mi że poddałam pomysł na prezent :)

      Usuń
  24. Uwielbiam takie dziergane kocyki, moja córeczka miała takie dwa. Ja jako dziecko też miałam jeden, zrobiony przez babcię, tyle że na szydełku. Swój biało- różowy mam do dzisiaj na pamiątkę.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wspaniała pamiątka z dzieciństwa , wspaniała i taka sentymentalna :)

      Usuń
  25. Cudowności, aż dech zapiera ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kasiu z ♥ dziękuję :**

    OdpowiedzUsuń
  27. Olcia śliczny ten kocyk i pamiątka dla Stacha rewelacyjna. Kolor i detale zawsze świetnie dobrane, masz do tego oko, Ty:)))
    Zatem przyjemnego stukania i równie przyjemnych przerywników na zielono życzę. Buziaki i uściskuje najmocniej. Ew

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Dziękuję Ewuś :**
      Z tymi przerywnikami trzeba będzie poczekać, może jutro się uda, bo dziś leje niemiłosiernie ... ale jest już cieplej więc nadzieja jest !!
      Buziaki Kochana i przyjemnych dni życzę :**

      Usuń
  28. Poprostu przepiękny! Trafiłam tu pierwszy raz i zostanę na dłużej. Uwielbiam takie miejsca, gdzie można
    dostrzec tyle piękna i zapomnieć o szarej rzeczywistości. Wielu nowych pomysłów i radości z ich realizacji!!!
    Pozdrawiam!

    Maryla

    OdpowiedzUsuń
  29. ...podpisuję się obiema rękami pod wszystkimi wyżej zamieszczonymi komentarzami ...kocyk cudowny !!! Masz talent...

    OdpowiedzUsuń
  30. przecudny ten kocyk, masz ogromny talent...
    jakiej gramatury ta włóczka?

    OdpowiedzUsuń
  31. Jest po prostu boski :) Czy jest szansa na zdradzenie wzoru wykonania ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) niestety nie mam czasu przygotować takiego wzoru, sprzedaję tylko gotowe wyroby :)

      Usuń
  32. Przepiękny. Mogę mieć prośbę, abyś porzuciła mi schemat dziergania? Na beata01-75@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie mam takiego schematu, robię wszystko z głowy :)

      Usuń
  33. PIĘKNE KOCYKI!!!!!! Czy mogę prosić o podanie nazwy nici.....anet2107@wp.pl z góry serdecznie dziękuję. ...Ja szydełkowa jestem z drutami nie bardzo się lubimy ......Pozdrawiam....

    OdpowiedzUsuń
  34. Podziwiam :) Piękna robota . Kiedyś dużo robiłam na drutach, ale patrząc na te cudeńka znów nabrałam ochoty . Dziękuję za inspirację :) Mam zamiar zrobić takie cudo dla dzidziusia mojej siostry :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Pani Olgo, czy może Pani zdradzić z jakiej włóczki pani dziergała? Chciałabym zacząć kocyk dla maluszka, ale kompletnie nie wiem jaką włóczkę wybrać.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. witam,
    jakiej grubości drutów użyłaś? kocyk cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Kocyk jest cuuudowny. Czy mogę prosić o info jakiej włóczki użyłaś? Zachwycił mnie i zainspirował, chciałabym podobny zrobić dla mojej córeczki :-)

    OdpowiedzUsuń
  38. Jakim wzorem jest zrobiony kocyk-ryżem?Jakiej grubości wełna?

    OdpowiedzUsuń
  39. Czy robi Pani takie kocyki na zamówienie?

    OdpowiedzUsuń
  40. Hej Olga ,kocyk cudo ,robisz takie na sprzedaz? Prosze o kontakt na pat.mag81@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. Zakochałam się w tym kocyku!Czy robi pani takie na zamówienie?Proszę o kontakt na annawoznica65@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. Witam, piękny kocyk! jakiej wielkości drutów i jakiej wełny Pani używa? oraz jakim dokładnie jest robionym ściegiem ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W związku z tym, że to moje główne zajęcie tzn. prowadzę od kilku lat firmę i robię rzeczy z włóczki na zamówienie , nie udzielam takich porad...ale właśnie w związku licznymi pytaniami o wzór, włóczki, druty i schemat - właśnie przygotowuję taki zestaw do kupienia u mnie, będzie zawierał odpowiednią ilość włoczki , druty i szczegółową instrukcję wykonania :) Myślę, ze to uczciwe rozwiązanie :) w tej sprawie proszę do mnie pisać na mail olga656@gmail.com

      Usuń
  43. witam, a czy ta włóczka z której wykonuje Pani kocyki, to jest włóczka dedykowana dla dzieci? Czyli jakiś Yearn art jeans na przykład?

    OdpowiedzUsuń
  44. Witam serdecznie, czy jest szansa zamówić u Pani taki kocyk ? Potrzebuje taki na koniec września/początek października :-) jest prześliczny, chciałabym taki dla mojego synka ktorego nosze w brzuchu :) jaka była by cena takiego kocyka ? bardzo proszę o odpowiedz tutaj lub mailowo , mój mail to: natalka.j@autograf.pl Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękny ten kocyk :-) Jaki jest jego koszt? Moj email kklaudia86@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja również poproszę o informację. Jaka jest wielkość i koszt takiego kocyk. katarzyna.kordys@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  47. Prześliczny kocyk.
    Pani Olgi chciałabym zrobić taki dla mojego Wnusia, czy byłaby Pani uprzejma zdradzić jaka włóczka(kolor , grubość) i na jakich drutach Pani robiła?
    marysiakl2207@gmail.com
    Pozdrawiam serdecznie ��

    OdpowiedzUsuń
  48. Prześliczny kocyk.
    Pani Olgi chciałabym zrobić taki dla mojego Wnusia, czy byłaby Pani uprzejma zdradzić jaka włóczka(kolor , grubość) i na jakich drutach Pani robiła?
    marysiakl2207@gmail.com
    Pozdrawiam serdecznie ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W związku z tym, że to moje główne zajęcie tzn. prowadzę od kilku lat firmę i robię rzeczy z włóczki na zamówienie , nie udzielam takich porad...ale właśnie w związku licznymi pytaniami o wzór, włóczki, druty i schemat - właśnie przygotowuję taki zestaw do kupienia u mnie, będzie zawierał odpowiednią ilość włoczki , druty i szczegółową instrukcję wykonania :) Myślę, ze to uczciwe rozwiązanie :) w tej sprawie proszę do mnie pisać na mail olga656@gmail.com

      Usuń
  49. Czy można dowiedzieć się o nazwę włóczki. Sama jestem na etapie poszukiwania dobrej włóczki na kocyk i naprawdę nie jest łatwo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W związku z tym, że to moje główne zajęcie tzn. prowadzę od kilku lat firmę i robię rzeczy z włóczki na zamówienie , nie udzielam takich porad...ale właśnie w związku licznymi pytaniami o wzór, włóczki, druty i schemat - właśnie przygotowuję taki zestaw do kupienia u mnie, będzie zawierał odpowiednią ilość włoczki , druty i szczegółową instrukcję wykonania :) Myślę, ze to uczciwe rozwiązanie :) w tej sprawie proszę do mnie pisać na mail olga656@gmail.com

      Usuń
  50. Hej! Swietny kocyk! Czy mogłabym prosić o pomoc w wykonaniu takiego kocyka, tzn jak go wydziergać? Schemat czy kilka slow co i jak? baran.agata@vp.pl
    Z gory dziekuje i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W związku z tym, że to moje główne zajęcie tzn. prowadzę od kilku lat firmę i robię rzeczy z włóczki na zamówienie , nie udzielam takich porad...ale właśnie w związku licznymi pytaniami o wzór, włóczki, druty i schemat - właśnie przygotowuję taki zestaw do kupienia u mnie, będzie zawierał odpowiednią ilość włoczki , druty i szczegółową instrukcję wykonania :) Myślę, ze to uczciwe rozwiązanie :) w tej sprawie proszę do mnie pisać na mail olga656@gmail.com

      Usuń
  51. Wiem ze post z 2014 roku Ale ten kocyk mnie taaaaak urzekł....
    Podrzucisz jakim wzorem robiłaś?? Nie chodzi mi o warkocz ani boki tylko środek.
    Cudo!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W związku z tym, że to moje główne zajęcie tzn. prowadzę od kilku lat firmę i robię rzeczy z włóczki na zamówienie , nie udzielam takich porad...ale właśnie w związku licznymi pytaniami o wzór, włóczki, druty i schemat - właśnie przygotowuję taki zestaw do kupienia u mnie, będzie zawierał odpowiednią ilość włoczki , druty i szczegółową instrukcję wykonania :) Myślę, ze to uczciwe rozwiązanie :) w tej sprawie proszę do mnie pisać na mail olga656@gmail.com

      Usuń
  52. Pani Olgo, kocyk piękny! jestem absolutnie zachwycona Pani projektami! sama dziergam, ale tylko dla siebie i hobbystycznie, bo uważam, że moje wyroby nie są tak idealne, by można je było sprzedawać. Tym bardziej podziwiam Panią za kunszt, warsztat - każda rzecz jest idealna. I podziwiam cierpliwość w odpowiadaniu na pytania o włóczkę, druty i wzór :P tylko prawdziwy twórca wie ile czasu zajmuje opracowanie projektu, dobór włóczki, drutów - przemyślenie wzoru, to wszystko jest cenny czas. Nawet przy moim hobbystycznym dzierganiu, jeśli robię coś od początku do końca samodzielnie, wiem ile czasu to zajmuje i energii. Szanujmy twórców! dajmy im zarabiać, drogie panie i pięć razy zastanówcie się zanim po raz kolejny będziecie pytać o wzór...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie za ciepłe słowa i szczególnie za zrozumienie :)
      Pozdrawiam serdecznie :*

      Usuń
  53. Chciałabym zamówić taki kocyk dla mojego Krzesimira. Ile kosztuje wydzierganie takiego cudnego kocyka? Aleksandra

    OdpowiedzUsuń
  54. Kocyk prześliczny, zainspirowała mnie Pani do wydziergania kocyka dla mojej wnuczki bądź wnuka. Pozwoliłam sobie na skorzystanie pomysłu i wzoru. Dziekui pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  55. Kolor włóczki robi niesamowite wrażenie. Bardzo ładnie to wszystko się prezentuje. Czy może kiedyś korzystałaś z włoczek firmy https://alewloczka.pl/pl/c/Wloczki-welniane/3 bo zastanawiam się nad kupnem.

    OdpowiedzUsuń
  56. Czy można u Pani zamówić taki kocyk ? pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak można , proszę napisać na mail olga656@gmail.com
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  57. Przepiękny kocyk! Jaki jest skład włóczki? Czysta bawełna czy z domieszką akrylu/bambusa?

    OdpowiedzUsuń
  58. Przepiękny kocyk! Jaki jest skład włóczki? Czysta bawełna czy z domieszką akrylu/bambusa?

    OdpowiedzUsuń
  59. Wszystkie rzeczy które sa robione dla dzieci z wykorzystaniem włóczki są moim zdaniem przepiękne. Ja zazwyczaj do takich czynności korzystam z włoczki z jedwabiu https://alewloczka.pl/pl/c/Wloczki-z-jedwabiu/11 gdyż małe ciało dziecka zasługuje na najwyższą delikatność materiału.

    OdpowiedzUsuń
  60. Piękny, ja po latach złapałam za druty gdyż obiecalam chrześnicy kocyk dla jej maleństwa. Też uzylam sciegu ryż i warkoczy. To mój pierwszy kocyk. Ciekawe czy choc w polowie bedzie tak atrakcyjny jak pani

    OdpowiedzUsuń
  61. Witam.
    Ja bym się chciała dowiedzieć jaki jest rozmiar tego kocyka :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Dzień dobry
    Czy zdradzi Pani gdzie można zakupić takie personalizowane metki?
    Pozdrawiam
    Justyna

    OdpowiedzUsuń

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Dziękuję za Twoje kilka skreślonych słów ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...