niedziela, 10 marca 2013

Balerinki domowe z pomponami


W ubiegłym roku zrobiłam swoje pierwsze balerinki domowe.
Pisałam o tym o tutaj.
Po całorocznym używaniu zakończyły niedawno swój byt.
Zmajstrowałam więc sobie nowe.
Połączyłam filc i dzianinę, dodałam malutkie błękitne pompony i ta dam ...








To taki troszkę prototyp, muszę je dopracować ;)
Ale noszą się znakomicie.
Moja Mati kiedy je zobaczyła, powiedziała : mamo masz buciki jak Dzwoneczek !!!
I rzeczywiście coś w tym jest, mam baletki jak mała wróżka,elf ... 
hihihi mówiłam, że mam coś z elfa ;)
Więc sobie śmigam po domu ...

Muszę zrobić takie dla maluszków z zapięciem na kostce, tylko znajdę wolną chwilkę :)

**************

Muzyczka na wieczór ... bardzo mi się podoba ...



 Życzę wszystkim udanego tygodnia w oczekiwaniu na cieplejszy wiatr :)




42 komentarze:

  1. O matko jedyna! Jakie one śliiiiiczne!!! ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Przesliczne! Ale Ty cuda potrafisz zrobić:) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. ale one ładniutkie :) bardzo, ale to bardzo mi się podobają:)
    zapraszam do siebie na małe candy
    http://otwartaszuflada.blogspot.co.uk/2013/03/candy.html

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW!!!! cudne...muszą być bardzo wygodne...:)
    Miłego tygodnia życzę...i ciepłe wiatry mogłyby zacząć wiać..to fakt....:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Olgo,Twoje balerinki są cudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. o jakie boskie są! i te pomponiki...:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale śliczne , nie mam pojęcia co tu chcesz jeszcze dopracować , są takie zgrabniutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacja! Już je uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne te Twoje balerinki!
    Ja również nie widzę w nich nic do dopracowania, wyglądają idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. pomysl na balerinki wspanialy!!! sa slodziachne:P

    OdpowiedzUsuń
  11. Kapciuszki boskie a wiesz co mnie urzekło najbardziej tył kapci z twoją tasiemką super pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. o jakie perełeczki, a sprawa pompona- rewelacja!
    śliczne są!
    Niech Ci służą w najlepsze:**

    OdpowiedzUsuń
  13. Sliczne baletki:) i faktycznie maja cos z bucikow Dzwoneczka. Moja siostrzenica, coreczka Madzi, oszalalaby na punkcie takich kapciuszkow:) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne!!!
    Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  15. Matko ale cuuudo....zaraz pisze do Ciebie z pytaniem:))))

    OdpowiedzUsuń
  16. Widzialam je na FB, cudowne sa kochana:))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  17. To prawda ,że jesteś elficzką, z pracowitymi łapkami:)Wyjątkowe kapciuszki i znów ten błękit:)

    OdpowiedzUsuń
  18. ojej cudne są :)) Dzwoneczku :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudne kapciuchy! Cudne!
    zazdroszczę tak zdolnych łapek :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudne cudne cudne!!! kolor, ten pomponik...wszystko w każdym calu obłędne!!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  21. Balerinki są boskie Olga!!!!!!!!!!!!! Śliczne!!!!!!!
    I ta metka z tyłu rewelacyjnie wygląda!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Oj...cie... ale śliczne... Olu a do UK wysyłacie?

    OdpowiedzUsuń
  23. ale piękne - prawdziwe cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne! nie wiem czemu, ale kojarzą mi się trochę z baśniami, z eflami ; )

    OdpowiedzUsuń
  25. Oleńko!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Jesteś ARTYSTKĄ! i piszę to z pełną świadomością!:)
    Kobieto jesteś niesamowita!!!
    Jesteś mistrzynią najpiękniejszej i najurokliwszej prostoty jaką widziałam i jaka mnie zawsze za serce chwyta:)
    Prześliczne są!!!!!!!!!!!
    :):):)
    Gratuluję:)
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  26. oh cudne, cudowne i te pomponiki maleńkie! uwielbiam pompony na kapciach:) kojarzą mi się z ciocią klocią! Oleńka świetne wyszły, ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  27. Dziewczynki Kochane dziękuję z serca za te wszystkie słowa zachwytu ... aż zaniemówiłam ... spąsowiałam i co tam jeszcze ... teraz to już mnie one unoszą kilka centymetrów nad ziemią jak "prawdziwego" elfa ... z tej radości niezmierzonej. Dziękuję Wam wszystkim i każdej z osobna uściski ślę :*

    OdpowiedzUsuń
  28. cu-do-wne!!!!!!! ten błękitny pomponik... na tej szarości... ach! mogłabym zamieszkać w jednym z nich, takie przytulaśne :))

    OdpowiedzUsuń
  29. Przepiękne!!! Ach i ten pomponik, urzekły mnie totalnie...

    OdpowiedzUsuń
  30. zabójczo urocze :D mnie się najlepiej widzą na nogach hobbitów :D
    A tak swoją drogą to wgapiam się w nie i wgapiam a i tak nie mam pojęcia jak są zrobione, marna dziewiarka ze mnie :/

    OdpowiedzUsuń
  31. Super! Lubię takie kapciuszki :)

    OdpowiedzUsuń

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Dziękuję za Twoje kilka skreślonych słów ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...