niedziela, 2 września 2012

Szarość i róż ... małe balerinki szydełkowe

Wakacje dobiegły końca, została nam ledwie godzinka ...
 Pogoda dziś nawet niezła, pochmurno ale ciepło, spacerowałyśmy trochę, zjadłyśmy lody, pizza wieczorem zaliczona ... ;)
Od jutra już poranne wcześniejsze wstawanie, obowiązki inne, zmiany, zmiany, zmiany ....

**********
Na koniec lata kolor różowy - oczywiście w połączeniu z szarością co by nie było ;)



 Róż - zbyt wiele go nie mamy, ale zaczyna się u nas nieśmiało pokazywać, a to kubeczek,
 miseczka - taka ostatnio mi wpadła w ręce i już jej nie wypuściłam ;)
Wpadły do niej maliny prosto z naszego przy domowego krzaczka, są przepyszne ... 




Matylda zamówiła sobie u Kingi , która tworzy słodkie cudeńka - taki oto piękny wisiorek - różowy



**************

Piosenka na koniec wakacji ...



Pozdrawiam ciepło Was wszystkich i życzę udanego nowego tygodnia :)



47 komentarzy:

  1. Uwielbiamy ta piosenke,plyta Lany towarzyszy nam przez cale wakacje (Towarzyszy jako ze lato u nas konczy sie w pazdzierniku) :) Roz w polaczeniu z szarym tez kochamy:) i te Twoje slodkie balerinki...
    Pozdrawiamy cieplo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale Wam dobrze - lato jeszcze w październiku ...
      Uściski przesyłam :)

      Usuń
  2. O kurka wodna czytasz mi w myslach:)))) uwielbiam ostatnio ta piosenke i mialam ja niebawem wstawic w poscie:) super:)
    buziolki, milych snow:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wstawiaj Kochana, posłucham jej u Ciebie z przyjemnością ;)
      Miłego wieczorku :*

      Usuń
  3. swietne dzieciece balerinki:Pprzypomnialas mi nimi moja mame:*****robila mi takie nawet jak juz chodzilam do szkoly bez paseczka a na wierzchu wyszywala szarotki:P.....................miseczka ma cudny delikatny kolor,jak taka wpadlaby w moje rece tez jej bym nie oddala.............................................................buziaki zostawiam z rana:*****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło mi, że wywołałam takie miłe wspomnienia ....na pewno były śliczne :)
      Taki przygaszony róż i kwiatowy kształt, mówiła weź mnie ze sobą .... no to wzięłam ;)))
      Odbieram wieczorkiem i uściski przesyłam :***

      Usuń
  4. śliczne buciki:)))
    W miarę przyjemnych szkolnych zmian dla Dziewczynek życzę:)))
    I teraz te maliny będą chodzić za mną już cały dzień:D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy jak to będzie ;)))
      Oj zapach mają ....
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  5. Słodkie balerinki, noi ten wisiorek ...
    Miłego pierwszego dnia w szkole!

    OdpowiedzUsuń
  6. Olgo, uwielbiam do Ciebie zaglądać:))) Tu jest tak ciepło i przytulnie, jak w małym, magicznym domku, miło i bezpiecznie :) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Krysiu dostać od Ciebie takie ciepłe słowa :***
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  7. Olga, te balerinki są PRZEPIĘKNE!!!
    pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  8. Aaaaaaaa...one są przesłodkie...kolorki fantastyczne;)
    Udanego początku roku szkolnego;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Początek udany, zobaczymy co będzie dalej ;)))
      Uściski przesyłam

      Usuń
  9. Fantastyczne balerinki :) Jaka to włóczka?

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne balerinki ;o)
    Udanego pierwszego dnia w szkole! ;o)

    OdpowiedzUsuń
  11. Balerinki cudowne. To połączenie jest znakomite, od jakiegoś czasu chodzi mi po głowie sowa w tych kolorkach :)

    Pozdrawiam serdecznie
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sowa była by cudna, czekam zatem na efekty ;))
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  12. uwielbiam te Twoje buciki :) są przecudne :) a wisiorek uroczy

    OdpowiedzUsuń
  13. Balerinki są śliczne :)Podoba mi się połączenie szarego z różem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne baleriny aż się rozczuliłam:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniałe balerinki ;) słodkie strasznie. Pozdrawiam, Monika.

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz rację to jedno z doskonałych połączeń ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zawsze jak wiedzę te maleńkie kaputki - to albo chcę się zmniejszyć, albo mieć małą córeńkę hihihi - no taka mnie ogarnia radość niezwykła! Ściskam ciepluteńko stęskniona jak sucha nitka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U Kochana trudny wybór ... hihihihi
      Rany Maryś jak Cię brakowało :***
      Udanego dnia :)

      Usuń
  18. Taaak połączenie kolorów niezwykłe.Tupot małych stópek w takich bucikach to musi być coś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już sobie wyobraziłam tuptające maleństwo .... ;)))

      Usuń
  19. O! Różowy zawrót głowy :)) Czasem tak się wkręca jakiś kolor i rozmnaża niepostrzeżenie... fajnie :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Te szare kapciuszki są bajeczne! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Dziękuję za Twoje kilka skreślonych słów ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...