piątek, 14 września 2012

Etui jak wrześniowe wrzosy ....

Wieczory piątkowe jak wiecie uwielbiam ....
Tydzień tak mi szybko minął ... jakoś tak się układało, że zawsze coś jeszcze po pracy musiałam załatwić,
 a to zebranie w szkole, do fryzjera trzeba było zajrzeć ;), 
a to okazało się, że Marce potrzebuje nowego obuwia ... 
a Mati koniecznie musi mieć nowo wydana książkę i przeczytanie jej w późniejszym terminie nie wchodzi w grę ;)

Ale dziś już tylko zakupy i wolny wieczór z ulubioną muzyką w tle ... i odwiedziny u Was ...

Wrzesień zawsze kojarzy mi się z wrzosem, naturalnego u nas troszkę w lasach jest...
Ale najbardziej kuszą te w doniczkach, długo się broniłam przed zakupem,
 ale ile dni można wytrzymać codziennie przechodząc obok ... niewiele hihihi

W kolorach wrzosu powstało etui dla Martynki mojej ulubionej bratowej :)





 Tak oto wrzos zamieszkał i u mnie ...




A to wrzos w naturze.
Zdjęcia z pobytu Marce w UK,  fioletowe wzgórza ...




  I właścicielka wrzosowego etu :)



 **********

 Nowość z Trójki, nie ma ich jeszcze w zestawieniu ale pewnie już niedługo ...



Dziękuję serdecznie za Wasze słowa zostawiane pod postami .
Udanych dni wolnych od pracy :)))
Pozdrowienia przesyłam 






36 komentarzy:

  1. Przepiękne etui :) bratowa pewnie jest bardzo zadowolona :) ale z drugiej strony kto by nie był :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne etui:)
    i temu wrzosowi w Twoich klimatach bardzo dobrze... pieknie i w skrzyneczce ze sznureczkiem i na tym wozeczku..
    cuda...
    Milego wieczkorku kochana...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aguś, bardzo lubię wrzosy ....
      Miłego wieczorku :**

      Usuń
  3. mnie sie podabaja Twoje etui i to jak ladnie laczysz elementy szydelkowe z wyszywanymi:P............................wrzosy tez lubie uwielbiam ich kolor:*buziaczki wieczorne:**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kolory mają cudne i tyle rodzai - wszystkie cudne :)
      Uściski przesyłam :*

      Usuń
  4. Jakie piękne zdjęcia z wrzosowiskiem...i to z dróżką normalnie urocze jest...!
    Cudnie tym fioletom w tej skrzyneczce, fajnie podkreślają się nawzajem:)
    I etui też w takich kolorkach:)
    Jeszcze raz pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twój kolor Kochana ... :)
      Marce mówi, że na żywo wrażenie niesamowite ...
      Pozdrawiam cieplutko :*

      Usuń
  5. Wrzosy są piękne (Sugar ma białe), a Twoje etui jak zwykle śliczne. Ściskam Olgo:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sugar pewnie wśród nich sobie teraz biega ....
      Ściskam Snow cieplutko i tulę do serca :)

      Usuń
  6. Olu, jak zawsze etui wspaniałe, typowo jesienne i super :) zdjecia wrzosow rewelacja. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Olu, Twoje etui są urocze. Ten wrzosowy bardzo nam przypadł do gustu, połączenie szarego i fioletowego to niebanalne połączenie. I zdjęcia wrzosów też piękne. Pozdrawiamy ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię zestawienie szarości i fioletu - sporo tego u mnie w domu i teraz na etui się przeniosło ;)))Uściski przesyłam :)

      Usuń
  8. Zakochałam się w etui..jest świetne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekny wrzos, cudowne wrzosowe pole, na zywo musi wyglądać nieziemsko!!!
    Etui fantastyczne;)
    Miłego weekendu;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marce mówi, że niesamowicie ... :)
      Wzajemnie Justyś :*

      Usuń
  10. Piękne etui , piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja ostatnio ile razy przechodzę przez bazarek to kupuję wrzosy:)
    Nie wyobrażam ich sobie w naturze w taaakiej ilości,to musi być być piękne.
    Odpowiednie etui dla odpowiedniej osoby:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Kuszą codziennie ;)))
      Pozdrawiam w sobotni wieczór :)

      Usuń
  12. Etui zachwycające, bardzo mi się podoba;-)) Chyba się zgłoszę po takowe bo mój telefon strasznie cierpi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowo :)
      Zapraszam serdecznie ;)

      Usuń
  13. Hej Olgo!
    Mam takie same wrażenie jak Ty. Tydzień mi tak szybko zleciał że nawet nie rozróżniam poszczególnych dni od poniedziałku do piątku a żyję tylko w weekendy które niestety są za krótkie. Z czego to wynika?

    Etui w tych pięknych wrzosowych kolorach już nie kojarzy mi się z moją torbą samochodową na narzędzia. Kunsztownie i wyrafinowanie. Bjuti!

    U mnie w domu po raz pierwszy pojawił się wrzos i lawenda i.....podoba mi się! Wracaliśmy akurat ze składu z drewnem i moja Iz prawie siłą nakazała natychmiast zjechać na pobocze i zanim się zorientowałem co się dzieje, już była przy wrzosach w doniczkach w jakiejś szkółce ogrodniczej.

    Życzę przyjemnego wieczoru. Może lampka wina? Ja tam się chyba skuszę....

    Red

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nadmiar pracy, zajęć to niechybnie jest ... ;)
      Fajną musisz mieć tą torbę ...
      Uwielbiam wrzosy, trochę obawiam się ich w domu ... jakieś przesądy czy coś ... w takim roku wolę nie ryzykować, mam już dość atrakcji ;))))
      Właśnie lawendę przesadziłam z doniczek do gruntu i zapełniłam je wrzosami ... w domku na pewno pięknie macie z tym kwieciem ...

      Wzajemnie miłego, może masz rację, może lampka ..

      Usuń
  14. Piękne zdjęcia ,uwielbiam wrzos :)Etui super !Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elu :)
      Wrzos to taki DUŻY plus jesieni ;)))
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  15. Bardzo ładne etui:)takie delikatne
    Pozdrawiam:)















    OdpowiedzUsuń
  16. dopiero teraz zauważyłam, że nie było widać mojego bloga - zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Etui sliczne a wrzosowe wzgórza bajeczne, cudownie było przysiąść w ich sąsiedztwie i podumać :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też nie mogłam się w końcu nie skusić na wrzos do domu :) Wow, chciałabym zobaczyć takie wielkie wrzosowe pole na własne oczy :) Etui - cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam wrzos :) wrzosowiska prawdziwego jeszcze na żywo nie widziałam, ale w lesie niedaleko jest go bardzo dużo. Przepiękny kwiat :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wrzosowe etui wyszło super:) Piękne wrzosy i piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Dziękuję za Twoje kilka skreślonych słów ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...