wtorek, 4 września 2012

Little black cat ....

Taki mały przeskok kolorystyczny, od cukierkowego różu do czerni ... 
Na jednym z ostatnich etui pojawił się mały czarny kot.
Osoba dla której powstało, posiada takowego zwierzaka - czarnego kota - Kreta, śliczny jest ...
Ja też kiedyś kota mieć będę - koniecznie .... szarego ;)
Ale jeszcze nie teraz, nie zaraz - troszkę poczekać muszę ....


  


*********

A to taki sceniczny kot drapieżny, pantera - pokuszę się napisać, widziałam ją na żywo jest niesamowita, głos, ruchy  .....




Dziękuję Wam Kochani za odwiedziny i wszystkie komentarze 
Dobrych dni Wam życzę :)


36 komentarzy:

  1. No pełna profeska! Czarny kot, metka, no no....
    A Skunk Anansie jak już włączę to moja Iz się wynosi z pokoju ;)
    Pozdrawiam
    Red

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;))
      A ja od zawsze lubię jej słuchać, spokojne piosenki też ma - może takie przypadną Iz do gustu ;))
      Pozdrawiam:)

      Usuń
    2. Ja ja po prostu uwielbiam od poczatku:)))))

      Usuń
  2. czarny kot z groszkową kokardą! cudny!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wierz mi Paulinko, że teraz groszki już mi się z Tobą na zawsze kojarzyć będą ;)
      Kiedy ją przyszywałam, pomyślałam sobie - o taka Paulinkowa ;))))

      Usuń
  3. Fakt! Kiedys czarna pantera była moim ulubionym kociakiem :)
    Nawet marzyłam, żeby mieć ją w domu. Miałam około zwierzęce i roslinne inklinacje i wahałam się, czy zostac botanikiem, czy weterynarzem... No i poszłam rysować hahaha :)
    Oczywiście czarne koty i konie, bo to najwdzięczniejszy był wówczas temat ;)))
    A kocio cudny i szare też są niesamowite... Te które mają takie zielone głębokie spojrzenie świerzej trawy i takie mają egipskie kształty kocham najbardziej... Chociaż np jak widze "majnkuna" to też nie powiem, nie powiem :)))
    ALE! Mamy kotonielubiacego psa i nie dałby żyć żadnemu innemu sierściuchowi w domku :)***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rysujący weterynarz ... interesujące ;)))
      ...albo taki pręgowany szary ...zielonooki jak ja..., ale na razie niestety byłby bardzo samotny czekając na nas sam w domu ...
      Miłej nocy Maryś :*

      Usuń
  4. a ja chciałabym mieć i kota i pieska - ale to też dopiero kiedyś :D na razie mogę marzyc
    a etui cudo :D kotek jest świetny

    OdpowiedzUsuń
  5. Chociaż w moich pracach pełno żywych kolorów, to czarny jest chyba moim ulubionym. Od dawna :) Etui z czarnym kociakiem jest urocze. A Skin uwielbiam. Za ten głos niesamowity, za charyzmę.
    Pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widzę Martuś, że łączą nas upodobania kolorystyczno - muzyczne ;)))
      Buziaki :*

      Usuń
  6. Etui z blackkotem jest cudne:)pozdrawiam Cię Olgo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dzien dobry:*
    kotek przecudny,my tez kiedys mielismy kocura czernego,wlasnie go wczoraj wspominalam,cieplutki mieciutki lobuz jeden:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajne są takie czarne kociaki - chyba najbardziej tajemnicze ... :*

      Usuń
  8. Ale słodziak ten kociak, Olgo - czarodziejko...! :)
    ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Och jak ja llllubie te czarne koty....cudownie!:)))))
    buziaczki na dobry dzien:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne etui...do tego ta metka...dla mnie genialne, idealne, profesjonalne;))
    Miłego dnia Kochana;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam całą gromadkę kotów! Kilka z nich szuka domu jakby co ;o)))
    Cudny jest ten Twój ;o)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) chętnie, ale jeszcze nie teraz - niestety
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  12. śliczny ten kot :) przypomina troche mojego urwisa ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Przeuroczy ten kociak. Wąsy wyglądają, jakby sterczały ponad etui :) I kokarda świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ uroczy kociak :) A muzyczka też super - wydaje mi się, że mamy podobne gusta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) muzykę lubię dość specyficzną, miło mi kiedy znajduje się ktoś kto ma podobny gust ;)
      Buziaki :*

      Usuń
  15. Mój Bonifacy miał być czarnym brytyjczykiem, jest szarym syberyjczykiem... Cudne etui, jak zmienię sobie telefon, to skuszę się na etui z kotem :) Buziaki :*
    PS Co Cię powstrzymuje przed kotem w domu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje godziny pracy są fatalne, musiał by sam biedak w domu prawie cały dzień być ...
      a tego byśmy nie chcieli ;)

      Usuń
  16. śliczne rzeczy robisz...
    podziwiam...
    całusy;**

    http://nakrancu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Kotek też mi się podoba.
    Buziaki i miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Czarny kotek jest śliczny! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Dziękuję za Twoje kilka skreślonych słów ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...