poniedziałek, 17 września 2012

Drewniane serca i Anioł - cudne candy

Po dniach wolnych, acz zajętych zaległymi zajęciami.
Wreszcie udało mi się dokończyć czapeczkę, koszulkę i parę innych rzeczy, ale o tym innym razem hihi musza nabrać mocy prawnej  ... ;)
Rozpoczynam nowy tydzień.


Dziś ostatnia część fotorelacji z bardzo przyjemnej pracy przy drewnianych serduszkach ...




Bardzo lubię, kiedy z ciemnobrązowych robią się szare za pomocą magicznego hihihi wosku ;)



I tak powstały malowane, woskowane, drewniane serca.






Zapowiada mi się bardzo intensywny tydzień ... nawet więcej ...
Szykuje mi się parę dni wolnego za sprawą Domowego Serduszkowego czyli mojego P. ...
Takie mini, mini wakacje ... czuję się jak bym znowu miała 16 lat ;)))

**********
I jeszcze pragnę się Wam pochwalić pięknym candy, które otrzymałam od Lawendowej Panny
Obrazek " Anielica Farciara " tak ją nazwała Ewa ;)
No i cudna karteczka z przemiłym słowem, oczywiście z lawendowym polem.
Dziękuję Ewuś raz jeszcze :*



***********

Nowa piosenka The XX



Życzę wszystkim udanego tygodnia :)
Ja czekam na środę, a potem znikam na tydzień ;)))

Pozdrawiam cieplutko 



59 komentarzy:

  1. oleńko, wspaniałe cudowności. a candy super ! zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Aniu :) no pojawiasz się i znikasz ciężko nadążyć ;)))
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  2. Serca są naprawde urokliwe :-), jakos tak przypominają mi dzieciństwo
    A wygrana w Candy piękna (wiem, bo ja dostałam skan :-) ale co orginał to orginał
    Pozdrawiam ciepło !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)
      Piękny, oj piękny ... :)
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  3. A wosk, czy jak bym nim pociągnęła deseczkę, no tak trochę pisania będzie, pomalowałam na ciemny brąz, trochę podcieniowałam, chciałam to później wybielić, ale kiedy położyłam na tym tle mojego aniołka, okazało się, ze wyglądają świetnie, ale to anioł dla maleńkiego człowieczka, boję się, ze deseczka nieco ciemna i chciałabym ją rozświetlić, czy stosując wosk i jaki, udałoby mi się to i czy do woskowej deseczki uda mi się przylepić później anioła, czy klej już nie chwyci? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jagoda nie wiem, ale może być problem z klejem ...
      Ja tak zrobiłam z deskami, chciałam zrobić transfer, ale wcześniej je naolejowałam i nic z tego ...
      Więc może być podobnie z woskiem i klejem, ale na 100% nie jestem pewna, bo ja raczej w tych sprawach laik - samouk ;))
      ale w sumie klej to klej powinien skleić ..
      pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Cała przyjemność po mojej stronie:)))
    To niech mija szybciutko do tej środy, a potem ciągnie się najdłuższe tygodniowe wakacjowanie dla Was:))))
    p.s. Fajna piosenka:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :*
      hihihi wakacjami sobie to nazwałam, ale to na miejscu i z weselem w weekend w pakiecie ;)))
      dobre i to ...
      Fajna jest piosenka ...
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
    2. Mniej ważne gdzie, ważne z kim:)))), a jak z weselem i to imprezka się szykuje!
      Wyśmienitej zabawy zatem i fantastycznego czasu serduszkowego, tak jak te Twoje cudne woskowe serduszka!
      Buziak na dzień dobry Olcia*

      Usuń
  5. te serca są cudowne i te drewniane i te popielate :) cudeńka :)
    miłego wypoczynku w takim razie życze i pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Magda, przyda mi się troszkę wolnego ...
      Ściskam :)

      Usuń
  6. Udanego wypoczynku, Olgo :)))serduszka są cudowne:))pozdrawiam ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana :)) Tobie ♥ bezstresowego weekendu :****

      Usuń
  7. Czy możesz sobie wyobrazić, że w moim markecie budowlanym nie ma białego wosku? No chyba, że inne czytelniczki Twojego bloga zdążyły z zakupami przede mną... ;) Śliczne serducha! Jutro pomacham Ci z pociągu w Częstochowie w drodze na koncert Coldplay :) Buźka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że ciężko go dostać ... rzuciły się bestyje jedne ;)
      Osz Ty Szczęściaro, zazdroszczę Ci tego koncertu, na pewno będzie super ...
      Pomacham tęsknie łapką ;)))
      Buziaki i udanej zabawy :)

      Usuń
  8. Wygrana jest swietna, tez polowalam na ten obrazeczek:)));)
    A Twoje serduszka cudne...podobaja mi sie bardzo te szare:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo podobają mnie się takie rysunki, zdolna ta nasza Lawendowa Panna :)))
      Ja też najbardziej szare lubię ;)

      Usuń
  9. serduszka skradly moje serce no ach i och..................................milego urlopu:****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. och Kochana dziękuję serdecznie, dobry i tydzień ... :**

      Usuń
  10. Serducha wspaniałe...wygrana cudowna, gratuluje Ci Kochana serdecznie;)
    Udanego wypoczynku!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justynko :*
      Potrzeba mi tego czasu, oj potrzeba ;)))

      Usuń
    2. Kochana pędź po prezent do Felt Label;)))

      Usuń
    3. Serce Kochane, ale ja tam nie wygrałam, Dominika i Ty oczywiście - szczęściary ;)))Ale pocieszyć się z Wami mogę :)) gratuluję :**

      Usuń
  11. Cudowne serca. Jeśli można zapytać, to jakiego wosku używasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) muszę sprawdzić, bo z pamięci - nie wiem ;)

      Usuń
  12. Serca są cudowne...w kazdym wydaniu...a Anioł intrygujący:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację serca wszelakie - piękne są i już ;)))
      Intrygujący - to dobre słowo ...

      Usuń
  13. Serduszka jak marzenie, Olgo, a wygrana rzeczywiście cudna:)) Pozdrawiam Cię sercowo... znaczy się serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)Ja Ciebie Snow i sercowo i serdecznie i jak tylko chcesz ... ;*

      Usuń
  14. gratuluje wygranej, a serduszka wyglądają slicznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Te serca sa zachwycające :)Prezent piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. gratulacje :D piękny rysunek wygrałaś :D
    a serduszka są niesamowite :D wszystkie co do jednego :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne serducha wyczarowałaś:)
    Candy wspaniałe.

    OdpowiedzUsuń
  18. A kto to w tym pięknym fartuszku? To Olga? Widać że w pracę wkładasz całe serce. Kto Ci wycinał te serducha? Sam jakoś nie przepadam za ich wycinaniem ;)Może dlatego że taka nieciekawa geometria i nie zawsze wychodzą ładne symetryczne (a musisz wiedzieć że jestem zwolennikiem symetrii). Już wiem dla kogo je tak dopracowujesz ;) Kiedy wraca?

    Miłego wieczoru
    Red

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jam ci to ;))))
      mój P. oczywiście ;) zdążył jeszcze przed ...
      dla mnie to mogą być nie bardzo symetryczne, z sękiem, czy dziurką nawet, jakąś taką troszkę pokręconą naturkę mam i czasem lubię takie małe niedoskonałości ;))
      Symetria powiadasz - widać to w Twoich pracach Red, są pięknie dopracowane :)
      Dziś jest ten dzień .... mamy tydzień ;)
      Miłego dnia życzę

      Usuń
    2. Może kiedyś pokażesz się w całej okazałości:) Są różne prace, są różne techniki i materiały. Czasem specjalnie zostawiamy na drewnie fakturę pił tartacznych bo doskonale imitują np. sierść ;)

      Jeśli chodzi o nasze prace to staramy się by były dopracowane i wykonane precyzyjnie. Jaki sens miała by ich dystrybucja wśród blogowiczów gdyby było inaczej. Nikt by do nas nie wrócił. Cieszę się że to doceniasz choć mimo wszystko to jest tylko drewno i nigdy nie wiadomo jakie posiada wady ukryte. Zdarza sie np że po wycięciu odlatuje jakiś kawałek. No i co wtedy? Klejenie, maskowanie.... a to też sztuka ;)No bo przeciez drewno ma tą cudowną własciwość że częściowo da się naprawiać ;)

      Symetria i przestrzeń to jest to co lubię.

      Dziś jest ten dzień, dzień w którym narodzi sie w Tobie na nowo szesnastoletni podlotek. Już to widzę, już widzę co będzie się działo ;) No cóż, powroty mają swoje dobre strony, zatem pozostaje mi powiedzieć :nacieszcie się sobą.

      I pozdrowię Cię tak jak mawiają poznaniacy:
      PRZYJEMNOŚCI !!!

      Red

      Usuń
    3. I kto to mówi ... hihihi Ciebie nie widać nawet ciut ;)Przegapiłeś post o skrzynce ... ;)
      Fajne musi być takie naprawianie drewna :) coś jak - lekarz i plasterek :)
      Dziękuję - motyle w brzuchu latają mi od dwóch dni ;)))
      Przyjemności Tobie - Wam też :)

      Usuń
    4. Nosz kurdę!!! No i się teraz będę zastanawiał co robiłem 24 sierpnia i co mnie tak zaabsorbowało że nie skomentowałem tego posta, tym bardziej że o mnie wspomniałaś. Dziękuję za wzmiankę o czasołapaczu:)i cieszę się że wywołałem odpowiednie działania z Twojej strony. Widziałem tego posta ale chyba coś przegapiłem jednak. Ech...teraz to mi się dopiero myślenie włączyło. A tak na marginesie to myślałem że to Twoja córka na tych zdjęciach.
      Faktycznie, mało mnie widać. Moja Iz nie robi mi zdjęć przy pracy a tak wogóle to brzydki i nie fotogeniczny jestem. Niestety...
      Cerowanie drewna nie zawsze jest łatwe ale to wdzięczny materiał ;)

      Motyle...to dobrze...lubię to uczucie:)


      Usuń
    5. Ech widze że brak Ci czasu...ciekawe dlaczego ? ;)))))
      Red

      Usuń
    6. Chyba teraz potrzebuję kilku dni co by się pozbierać ...
      Ech samo życie, ale zbieram siły ;)
      Miłego dnia :)
      ps. Nowe literki świetne :)

      Usuń
  19. Kocham te twoje serca!! do tej pory widziałam jasne tylko, białe, szare.. a te ciemne są dla mnie cudowne!! choć wiem, że zrobiłaś z nich właśnie jasne ;-)) Bo pewnie lubisz takie najbardziej :-) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Iwonko, najbardziej lubię szare i białe, ale nie pierwsza powiadasz że te ciemne piękne są, następnym razem pomyślę o brązach czy czerniach ;))Pozdrawiam :)

      Usuń
  20. Bardzo nam się podobają Twoje serducha, ta szarość i biel pięknie wygląda :) pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  21. Magiczny jest tutaj nie wosk, którego używasz, lecz te piękne serducha, które są efektem końcowym Twojej pracy. To patrząc na nie, można odczuć magię:) są śliczne i bardzo lubię do Ciebie zaglądać, żeby na nie popatrzeć:) Pozdrawiam, Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam te Twoje serducha :) I powiem Ci, że zarówno te szare jak też te ciemne przed woskowaniem bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci Ewelinko, że teraz jakoś tak przychylniej patrzę na te ciemne, chyba następne zostawię bez woskowania ;)

      Usuń
  23. Pięknie tu u Ciebie, zostanę na dłużej...:)

    Pozdrawiam wraz z zapachem cynamonu:)
    Ola
    P.S. siuuup do "moich"..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam i zapraszam serdecznie - rozgość się wygodnie :)
      Cynamon .... mhh

      Usuń
  24. Wspaniale... Ja zastanawiam sie, jakiej firmy szarego wosku uzylas...mam do pomalowania debowa polke...marzy mi sie takie efekt, jak na Twoim szarym sercu :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie takie zwyczajne te serduszka, a te czekoladowe... serio, chciałoby się je zjeść :)
    Aniołek również świetny. Trochę inny, niż kojarzący się w religią. Jako obrazek fajnie się nadaje do zawieszenia w salonie :)

    OdpowiedzUsuń

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Dziękuję za Twoje kilka skreślonych słów ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...