wtorek, 28 sierpnia 2012

Sowy, sówki .... wszyscy mają, mam i ja ;)


Naoglądałam się Waszych pięknych wyrobów z aplikacjami z sową ...
Poduszeczki w kształcie sów, sowy malowane ....
Więc i ja pokusiłam się o aplikację - sowę na moim filcowym etui.








Mój P.wystrugał mi małą drewnianą sowę, stanęła na regale z książkami ....





I dużą drewnianą deskę do krojenia ....




No i dostałam śliczną małą białą sówkę od mojej Marce



A to zdjęcie z wystawy w miasteczku in UK, takie kolorowe, wesołe ...


 No i oczywiście sowy, które były u nas na zamku.



Osowiałam na dobre ;)


************

Otrzymałam od MisiKaroli   w ostatnim tygodniu takie oto słodkie wyróżnienie







Bardzo serdecznie dziękuję, nie potrafię wybrać 5, 10 osób,
 jest Was tyle wspaniałych, kreatywnych, kochanych Wy już tam wiecie do kogo najbardziej lubię zaglądać ;)


*************


Magda przyszła mamusia, która pięknie maluje, otagowała mnie zadając kilka pytań, więc odpowiadam



1. Dlaczego blog? -         Z chęci poznania Was wszystkich, dzielenia pasji do rękodzieła ...
2. Uzależniona/uzależniony jestem od ...        Rodziny, kawy i czytania Waszych blogów
3. Mam w sobie coś z...      Przekornego leśnego elfa
4. Coś na poprawę humoru ?     Dobra muzyka, książka
5. Po co biedronce kropki?       Jak to po co, co by się wystroić ;))
6. Czy "białe jest białe a czarne jest czarne" ? ;)      Jak wiadomo u mnie najczęściej jest szare ;)
7. "Czy wiesz czemu wilk tak wyje w księżycową noc... " :P     Woła swoją ukochaną, albo straszy niegrzeczne dzieciaki  ;)))
8. Twój przepis na naleśniki :)     Najpyszniejsze z białym serkiem i cynamonem, albo śliwkowymi powidłami ...
9. Pierwsza rzecz jaką robisz rano?     Myślę jak bardzo nie chce mi się wstać ;)
10. Śnieg po pachy czy piach w butach?      Piasek oczywiście, cieplutki, biały ....
11. Jakby mi się chciało tak jak mi się nie chcę to bym ...    Narysowała wreszcie obraz ze starym rowerem, myślę o tym już kilka miesięcy .... ;)))



I jeszcze jedna Magda z przepysznego bloga, zadała mi kolejne 10 pytań



1. Ulubiony napój (kawa, herbata, kakao, lemoniada) ?   Kawa
2. Dobry drink wart polecenia ?   kiedyś piłam coś pysznego z zielonym musem owocowym, ale nie mam pojęcia co to było ;)
3. Piosenka, która ostatnio wciąż za Tobą chodzi ?  Mela Koteluk -Piosenka ulotna
4. Najsmaczniejsze danie jakie kiedykolwiek spróbowałaś ?   Pierożki mojej Mamy
5. Ulubiona książka warta polecenia ?  John Irving " Regulamin tłoczni win"
6. Pierwsza rzecz jaką robisz po przebudzeniu się ?  Myślę sobie, że to stanowczo za wcześnie na wstawanie ;)
7. Ostatnia rzecz jaką robisz przed zaśnięciem ? Przesyłam pozytywne myśli mojemu P.
8. Ulubione ciasto ?   Sernik, tiramisu
9. Eko kosmetyki warte polecenia ?  Mydło z olejku z oliwek
10. Twoje ulubione dzieło hand made (własne - mile widziane zdjęcia) ?   Chyba serduszka ?
11. Ulubiony sposób na relaks ?  Książka
 
Jeśli ktoś ma ochotę odpowiedzieć na pytania, 
serdecznie zapraszam do zabawy ...

**************

Długi ten post mi wyszedł, rozpisałam się ...

Muzyka dziś taka nowa, kolejny fajny głosik 



Kończę i uciekam zrobić coś jeszcze bo terminy mnie gonią ;)

Pozdrawiam ciepło, dziękuję za odwiedziny i komentarze, fajnie z Wami pogadać choć wirtualnie :))
Witam serdecznie nowych obserwujących :)



53 komentarze:

  1. Chętnie bym zdekupażowała taką drewnianą sowę - Twój P. to skarb ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogła by wyglądać ciekawie - u mnie to pewnie pobieleje z czasem ....;)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Jakie świetne te sowy, to bardzo ciekawy motyw. Taka sowa to cicha taka, niepozorna, a mądra jak nie wiem co. Miło mieć sowę przy sobie :) Pozdrawiam cieplutko i gratuluję wyróżnienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie :)
      Tak mi te sowy zawróciły w głowie ;)

      Usuń
  3. Sowi szał:)A ja jeszcze nie mam swojej sowy,muszę nad tym popracować!;)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana musisz koniecznie nadrobić zaległości ;)
      pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Sówka jest fantastyczna! :) A dzieła Męża Twego po prostu zapierają dech w piersiach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)że aż dech to może nie, ale lubię je ogromnie i bardzo, ale to bardzo mnie cieszą :)))

      Usuń
  5. Fantastyczne obie sówki...faktycznie istne szaleństwo na nie;))

    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż się boję lodówkę otworzyć .... ;))))
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Piekna ta sowka i jedna i druga:)))

    Milo bylo poczytac o Tobie kochana, a nalesniki uwielbiam z tym samym;)))
    :)***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Kochana, takich parę luźnych zdań .... te od Mamy najlepsze ;)))

      Usuń
  7. oj tam, sowi motyw zdecydowanie króluje na blogach:-)
    Oluś to ja czekam na ten obraz ze starym rowerem - uwielbiam!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) masz rację, moja Marce przywiozła sobie też bluzę z sową, fajna jest ;))
      Może wreszcie się zmobilizuję ... :)

      Usuń
  8. książka już zapisana :D teraz do zdobycia :D
    a najbardziej podoba mi się odpowiedź na pytanie 6 - mam dokładnie to samo co rano :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakoś tak zawsze mam wrażenie, że jeszcze parę minutek więcej by się pospało ;)))
      Polecam Ci wszystkie jego książki, mnie zauroczyły ...

      Usuń
  9. Przekorny leśny ludek bardzo mi się podoba!
    Obraz ze starym rowerem, Olcia Ty wiesz, że on już mi się podoba i z niecierpliwością czekam, kiedy się namaluje:)))
    Sówkowa podpórka na książki nawet swym symbolem do tych książek się wpasowała:)
    pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś tak mi do tych ludków blisko ...;)
      Zabieram się i zabieram i ciągle mi nie po drodze, ale wreszcie muszę się zmobilizować ...
      Uściski przesyłam :*

      Usuń
  10. Sowy prześladują i cały czas jest moda na mądrą głowę .A tak swoją drogą śliczne etui i jeszcze ta deseczka czary mary jestem pełna podziwu .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) widać je na każdym kroku ;)))
      Dziękuję za ciepłe słowa :)

      Usuń
  11. Piękne te sowy :0) A i odpowiedzi na pytania ciekawe :0) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrawiam serdecznie i życzę udanego kursiku ;))

      Usuń
  12. Mam nadzieję,że jednak nie osowiałaś:)))Z pewnością żywiołowa z Ciebie osoba,co chwila tworzysz coś nowego interesującego.Twój mąż znowu zasłużył na oklaski!Świetne rzeczy razem tworzycie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może troszkę ;))))
      Dziękuję w imieniu mojego P., fajnie jest tak razem coś .....
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  13. Męża karm, bo wart tego;))))) Twoja sowia aplikacja jest śliczna:))))Gratuluję wyróżnienia:)pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. sowia decha powalila mnie,swietna,gratuluję zrecznego meza:)

    OdpowiedzUsuń
  15. swietnie wymyslilas te sowy na etui,te ich sliczne skrzydelka kolorowe cudo,
    ............a deseczki tez wspanialy pomysl :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam w głowie jeszcze parę pomysłów na sowy, zobaczymy co wyjdzie ;)))

      Usuń
  16. Gratuluję wyróżnienia!
    A co do pytań, do w pełni się zgadzam z punktem 9 dot. spania :-)
    Urocze etui, a deski super. Zdolny ten P.
    Sówki na wystawie przesłodkie:-)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      zawsze za mało tego snu ...
      Kiedyś nawet nie przypuszczałam jakie talenty w nim ukryte .... ;)
      Tez mi się podobają, kolorowe, słodkie ...
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  17. Sowy urocze. Podsunęłaś mi pomysł na sowę deskę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz kochana i do czegoś się przydałam ;)

      Usuń
  18. Widze że nie tylko mnie sowy omotały...te kolorowe z UK by mi idealnie pasowały do pokoju Wiki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czarują, mamią tymi swoimi wielkimi oczyskami, no i masz zauroczyły ;)
      Fajowe są :)

      Usuń
  19. Odpowiedzi
    1. Dziękuję za takie miłe słowo i witam serdecznie :)

      Usuń
  20. Sówki piękne. Ja też lubię się relaksować przy książce :)
    Buziaki
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam czytać, dobrze że mam choć wolne niedziele i mogę wtedy troszkę pouciekać w książkowy świat ;) Uściski

      Usuń
  21. Bardzo zdolnego masz pana P. :) ładne sowy. Ach, ile ciekawych rzeczy można się dowiedzieć za sprawą takich zabaw :) to inspiruje jakby nie było. Pozdrawiam, Monika.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby takie niewinne parę pytań a ile szczegółów ...
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  22. SOwy kocham!!!! A tobie ukradłąbym te deseczki piękne :-) Prześliczne sowy żywe też! i te z UK.. och ja to chyba wszystkie kocham :-) Gratuluję wyróżnienia :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie:)
      W mojej okolicy trafiają się piękne sowy, kiedyś taka jedna pohukiwała na moim trzepaku ;)
      Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  23. Hej!
    No właśnie, wszędzie pełno tych sówek :) Muszę się odnaleźć w blogach bo ostatnio trochę pracy u podstaw miałem:) No ale żyję i mam się świetnie. No może trochę berdziej znerwicowany jestem ...:)
    Pozdrawiam i zyczę przyjemnego dnia
    Red

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Red, słyszałam jak ciężko pracowałeś ... jak odpoczniesz nerwy same się uspokoją ;)))
      Miłego wieczoru :)

      Usuń
  24. Śliczne etui ,ale te drewnaine sówki to po prostu coś niesamowitego ! super są :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Opieram się sowomanii (na razie), ale Twoja filcowa sówka jest boska :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Olga Wさん、こんにちわ。

     ふくろうはとても愛くるしいです。

     刺繍も実物もどちらもかわいらしい。

    訪問ありがとう。

    OdpowiedzUsuń

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Dziękuję za Twoje kilka skreślonych słów ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...