piątek, 10 sierpnia 2012

Drewniane napisy ... i styl marine

Ufff, cały męczący tydzień za nami ...
Lubię piątkowe wieczory, weekend się zaczyna, lista w tle ... chyba jakieś miłe filmidło dziś sobie obejrzę ;)
Czekałam na pewną przesyłkę i dziś właśnie przyszła .....
Dobrze nam znany duet Red & Iz zmajstrował dla mnie takie oto napisy ...


Piękne prawda :)

No i taki uroczy prezencik ...
Piękniutka drewniana kotwica.



Bardzo dziękuję :)))


Bardzo podoba mi się styl marine, mam więc pierwszą rzecz, mogę zacząć kompletować ....;)
Miałam wydziergać poduszkę z aplikacjami w tym stylu ,
 ale chyba już nie w tym letnim sezonie, może za rok ;)
Pomysł jest, muszę tylko zapisać, bo jakoś mi te moje pomysły ulatują ....


*************

Nawiązując do kolorystyki postu piosenka zespołu o Redowo brzmiącej nazwie  .... ;)


A dziś lista i taka nowość mi wpadła w ucho 



Życzę wszystkim udanego weekendu :)))


26 komentarzy:

  1. Są genialne,jak wszystkie ich drewniane prace;))
    Zgadzam się z tobą...w końcu od czegoś trzeba zacząć,za rok będą jak znalazł do kolekcji marine;))
    Miłego wieczorku, ściskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)
      Nie mam jeszcze pomysłu, gdzie ten styl u mnie w domku ulokować, ale do przyszłego roku trochę czasu mam, jak znam życie padnie na ganek ;)
      Miłego dnia Justynko :)

      Usuń
  2. Są świetne:) Pisz swoje pomysły, bo są niesamowite:)))Miłego weekendu, pozdrawiam i jeszcze raz dzięki :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miłego Krys i oczywiście nie ma za co, pisz i pytaj zawsze chętnie pomogę :)))

      Usuń
  3. Świetne :) a i kotwica prześliczna :)
    najlepsza ZUZIA - lubię taką czcionkę

    OdpowiedzUsuń
  4. Olgo, bardzo fajne napisy!
    Życzę Ci pięknego, słonecznego weekendu!
    uściski! ♥
    dominika

    OdpowiedzUsuń
  5. Red Hot Chilli Peppers - to wiadomo! :)
    Mela Koteluk - dla mnie nowość! genialna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)
      No powiem Ci, że mnie już skradł serce jej głos, troszkę jak Kasia Nosowska, troszkę jak Gaba Kulka, obie je uwielbiam więc i z Melą nie mogło być inaczej ;))))

      Usuń
  6. Niesamowite są te napisy :) Miłego weekendu :) A ja w końcu kupiłam wczoraj Nevermind Nirvany i właśnie słucham do porannej kawki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nirvana ... miła ta kawka musi być ;)
      Miłego weekendu Oluś :)

      Usuń
  7. Fantastyczne!
    Ja też wczoraj paczkę od nich dostałam;)
    A styl marine uwielbiam, czekam na ciąg dalszy u Ciebie:)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo przyjemnie rozpakowuje się takie przesyłki ;))))

      Usuń
  8. Uwielbiam drewniane litery:) a styl marine wprost ubóstwiam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie :))
      Ja też lubię drewniane literki ....
      Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  9. Styl marine uwielbiam tak jak ostatnio napisalam, wiec kotwica wpadla mi w oko:))
    buziolki sobotnie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ekstra, fajne czcionki :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne są, takie optymistyczne kolorki. U mnie też napis, tyle że uszyty:)Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam śliczny Ci wyszedł, czerwień ożywia :)))
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Dziękuję za Twoje kilka skreślonych słów ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...