środa, 8 sierpnia 2012

Błękity, szarości .... błękitne drewniane wiadereczko

Troszkę mnie nie było.
Zmiany, zmiany, zmiany ... oj ten rok ... 
Ciągłe zwroty o 180 stopni, zakręcić się może w głowie ....
Trzeba będzie jakoś przywyknąć.

****************

Już jakiś czas temu zrobiłam etui dla Aleksandry.
Wybrała błękity z szarościami.





W podobnej kolorystyce trafiło mi się takie cudeńko :)
W sam raz na lawendę.



**************

Dwie z ulubionych naszych ....





Pozdrawiam wszystkich, którzy zaglądają ...
Dziękuję za wszystkie Wasze słowa :)
Życzę udanej reszty tygodnia :)



30 komentarzy:

  1. Witaj Olgo,
    pięknie zakwitło nowe etui... i lawenda... i zdjęcia przeurocze! :)
    dobrej nocy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Etui jak zwykle urocze:))
    a wiadereczko skad takie cudo wpadlo Ci w rece?:))***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zupełnie niespodziewanie zerknęło z półeczki w pewnym magicznym ... TKM i szepnęło ...
      Olga musisz mnie kupić .... ;)
      Buziaki :**

      Usuń
  3. Otoczka na lawendę i etiu "MOJE" ;))))
    Uwielbiam te błękity!
    I wciąż myślami troskliwymi blisko, żeby Ci się dobrze wszystko poukładało - niech Czas Dba o Ciebie ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dam radę Maryś a już wsparta dobrymi myślami - na pewno :***

      Usuń
  4. ależ wspaniałe :) jak zawsze .. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wiaderko błękitne cudo! Twoje "domki" na "komórki" jak zwykle, rewelacyjne:)))pozdrawiam serdecznie i życzę powodzenia i spokoju :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne etui a wiadereczko z lawendą to marzenie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. To ja jeszcze raz:) Olgo, co zrobić, aby mieć między postem, a komentarzami " You might also like:" Małe obrazeczki z innych postów. Jakbyś miała chwilę, to proszę o wskazówki :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Uważam, że zmiany są potrzebne, ja dla odmiany od dłuższego czasu żyję w strasznej monotonii...juz sama nie wiem co lepsze;(
    Tak czy inaczej trzymam kciuki aby zmiany na lepsze Cie spotkały;)
    Etiu wspaniałe, ach te twoje szarości;)))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko jak to mówią wszędzie dobrze gdzie nas nie ma ;)
      To co dla jednych dobre, dla innych nie koniecznie ....
      Buziaki :*

      Usuń
  9. Jak zawsze etui śliczne , a lawenda lepszej oprawy chyba nie mogla sobie wymarzyć :)
    Zmiany są dobre , aby na lepsze , czego CI z serca Olgo życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolejne śliczne etui, a domek dla lawendy jest cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Etui fantastyczne...co jedne to piękniejsze...a donica na lawendę przeurocza:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Zmiany nie koniecznie są potrzebne. Nie takie o których wiem. Są dobre zmiany i złe. Ta akurat jest nie najlepsza.
    Te szare filcowe etui zawsze będę i tak kojarzył z moją torbą na narzędzia którą wożę w samochodzie. Nie miej mi za złe....;)

    A CREEP to jeden z moich ulubionych kawałków. Kojarzy mi się smutno i zawsze kiedy jest źle puszczam sobie ten kawałek. Strzał w dziesiątkę i w mój gust.

    Nie martw się. Jeszcze przyjdą dobre dni...
    Red

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Radiohead wesołych piosenek nie ma, ale ja uwielbiam taką muzykę ...
      Muszą przyjść ;)
      Twoje filcowe skojarzenia .... jasne, że nie mam za złe :)))
      Dzięki Red

      Usuń
  13. Zmiany...takie jest nasze życie...ciągle coś się zmienia...
    Lawenda prezentuje się ślicznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko dobrze jak te zmiany występują w troszkę oddalonym od siebie czasie, gorzej jak za często .... ale cóż tak widać być musi ...
      Kupuję ją ostatnio namiętnie ;)

      Usuń
  14. Moje etui :) i ukochane Radiohead - ciągle miło wspominam koncert w Poznaniu :) "Karma Police" to jeden z moich ulubionych utworów :)
    A zmiany - oby na lepsze zawsze są tym, co daje kopa do życia :) Trzymam kciuki, żeby się wszystko dobrze poukładało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to byłyśmy tam razem ;)))
      Uwielbiam ich utwory, szczególnie te stare ...
      Trzymaj Kochana mocno :*

      Usuń
  15. mam nadzieję, że te zmiany to tylko na lepsze! takich Ci życzę!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo serdecznie dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Dziękuję za Twoje kilka skreślonych słów ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...