piątek, 3 listopada 2017

Beżowo ...pudrowo ...pastelowo ... czapki z milutkiej wełny merino


Chłodny czas nastał ...jesień przyszła już ta  mniej przyjazna ...a zimo powolutku się zbliża ...
Najlepsze na chłody miłe dzianiny .
Czas na czapki zdecydowanie nadszedł.

Dwie pastelowe ... ten sam fason...
nauszniki, chwosty ... milutka wełna merino i chłody nie straszne  :)

Jak ja lubię te mięciutkie motki ... :)


















************


Samych dobrych momentów Wam życzę ...jesień moze być całkiem przyjemna :)


12 komentarzy:

  1. Akurat Kortez śpiewa o dobrym momencie do odejścia/zerwania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz dla kogoś i odejście może być dobrym momentem w życiu ...czasem tak bywa ...piosenkę lubię i moje słowa to bardziej nawiązanie do tytułu :)

      Usuń
  2. Piękne zdjęcia :) Czapka na pewno równie ciepła, co ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej Olgo,zaglądam do Ciebie wraz z oziębieniem:)))Widocznie kojarzysz mi się cieplutko i milutko:)Czapeczka cudna,niedługo będzie bardzo potrzebna:) A te koszyczki skądś kojarzę:))))Pierwszy kupiłam dosłownie wczoraj:)Niedługo zakopię się pod koszyczkami,ale podobają mi się wszystkie:)))Uściski Iza.


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Kochana :)
      hihi ja już omijam sklepy ...no ile ich można mieć ...dużo ;))) moje ostatnie dwa z wikliny :)
      Buziaki Serce :**

      Usuń
  4. Jaka wdzięczna ta czapka, nie jestem fanką nakryć głowy ale na taką czapkę patrzę z dużą życzliwością :). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Można powiedzieć, że robienie na drutach to dziś prawdziwa sztuk! Fajnie jest czytać takie wpisy, szczególnie wtedy, kiedy zdajesz sobie sprawę że dziś już niemalże nikt nie umie robić na drutach. Pozdrawiamy serdecznie - Snob Shop

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję za takie miłe słowa :)ale muszę wyprowadzić z błędu ...robienie na drutach mocno wraca do łask :)
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Dziękuję za Twoje kilka skreślonych słów ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...