piątek, 27 maja 2016

Limonka i błękit .... dziergane kamizelki na wiosnę


Wiosna przyszła ... dość długo chłodna, ale z piękną aurą.
Teraz serwuje nam moc barw i zapachów w kwiatach,
 które jedne po drugich rozkwitają i cieszą nasze oczy.
I w moim dzierganiu kolory różne, na jakiś czas pora pożegnać ukochaną szarość ...

Dziś kamizelki dla jednej dziewczynki , różne w kolorze i wzorze.
Na wiosenną zmienną aurę w sam raz.

Pierwsza w kolorze limonki .... oliwki, ciężko jest jednoznacznie określić ten kolor, 
w pokazywanym już na blogu fasonie tym razem z pomponami.
Druga w chłodnym błękicie z uroczymi bąbelkami :) 


















Mało mnie na blogu ... ale działam, nie leniuchuję ... 
Jeśli ktoś ma ochotę zajrzeć do mnie i zobaczyć co aktualnie robię zapraszam tutaj

*************

Taka piosenka na wiosenne dni ...


Życzą Wam pogodnej wiosny, pełnej małych przyjemności :)


8 komentarzy:

  1. Szkoda, że tak rzadko zaglądasz ? Piękne kamizelki:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie to życie Krys ... już nawet nie chcę tłumaczyć się, że deficyt czasowy mam od zawsze....może w ten weekend uda mi się troszkę nadrobić zaległości, bo kiedy sprawdziłam co mam w archiwach zdjęciowych do pokazania to starczy na wiele wpisów ;)) ... kiedyś spędzałam po osiem godzin przy komputerze to i częściej zaglądałam do siebie i innych ... brakuje mi tego ... ale życie się zmienia ... regularnie jestem na Instagramie, bo szybciej, łatwiej ...
      Dziękuję za ciepłe słowo i za to, ze jesteś - zawsze :****

      Usuń
  2. bardzo piękne i takie słodkie,

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze te kamizelki. Niebieska bardzo mnie zachwyciła. Szkoda, ze póki co nie mam córki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne kamizelki :-) Idealne na wiosnę i nie tylko :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z serca dziękuję za tyle ciepłych słów :)

      Usuń

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Dziękuję za Twoje kilka skreślonych słów ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...