niedziela, 21 października 2012

I niech Ci się przyśni ... koszyczek wiśni


Ale pogoda nas rozpieszcza, taki piękny weekend, iście letnia ta pogoda, choć poranki i wieczory przypominają, że jesień to nie lato ...
Spacer niedzielny zaliczony, samotnie ale był czas na poczytanie ...

Jakiś czas temu moja Agusia poprosiła o etui dla przyjaciółki,
 która uwielbia motyw wisienek i zawsze na pożegnanie mówi : i niech Ci się przyśni - koszyczek wiśni ...
Ten tekst do dziś mi dźwięczy w głowie ... to takie urocze :)
Miało być delikatnie ...



Wiśnie też kojarzą się z latem i wiosną, uwielbiam kwitnące drzewka wiśni ...
Jeden ze smaków idealnych to połączenie wiśni i czekolady, najlepsze w tortach i lodach ... mniam :)



źródło zdjęć  wiśni 
http://pixabay.com/pl/wi%C5%9Bnie-japo%C5%84skie-kwiat-kwiat-wi%C5%9Bni-6343/
http://palcelizac.gazeta.pl/palcelizac/56,110783,12144901,Desery_z_sorbetow.html
http://witalis.bblog.pl/wpis,kilka;slow;o;wisniach;,14087.html

************



Bardzo dziękuję za wszystkie słowa jakie zostawiacie pod postami.
To mocno motywuje do działania, nawet jak czasu brak ;)
Udanego tygodnia życzę Wam wszystkim :))


57 komentarzy:

  1. Olga, niestety u nas cały dzień mgła i ponuro i wilgotno. Za to wczoraj było cudownie i żałuję że nie wykorzystałem odpowiednio tego wczorajszego dnia. No trudno... Wiśnie za to kojarzą mi się ze smakiem cierpkich owoców z dzieciństwa, gdzie u mojej babci na wsi obrywaliśmy je, ledwo się zaczerwieniły. Priscilla ładniutko gra...lubię ten nastrój...
    Dobrego tygodnia
    Red

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I do nas dziś dotarła ta mgła i wilgoć .... chyba już po słonecznej jesieni ...
      Świeże wiśnie są cierpkie, ale te przetworzone już nie :)))
      Udanego tygodnia Red :)

      Usuń
  2. Wspaniale wymyśliłaś etui z wisienkami,które uwielbiam;) mmmmhmm,lody wiśniowe;D
    Udanego tygodnia Kochana;*

    OdpowiedzUsuń
  3. słodycz !!! jak zawsze :-**

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne te wisienki :D a to powiedzonko na dowidzenia rozłożyło mnie na łopatki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To zdecydowanie najfajniejsze etui jakie u Ciebie widziałam!! :-) Baaaardzo mi się podoba :-) Może dlatego, że nazywam się Wiśniewska hahaha ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) No tak Iwonko, zdecydowanie kojarzy się z Tobą ;))

      Usuń
  6. Chyba pierwsza czerwień u Ciebie:))))) etui est piękne:)))
    Olgo, mam prośbę:))) Mogłabyś podać mi adres sklepu, w którym kupujesz filc???(jeśli to sklep internetowy)
    Wymyśliłam, właśnie z filcu, ubranka świąteczne dla moich skrzydlatych i szukam źródła:))))pozdrowienia serdeczne ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście, nie ma u mnie zbyt dużo czerwieni ;)))
      Odezwałam się na maila
      Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  7. Kupuje to powiedzenie: i niech Ci sie przysn koszyczek wiśni :))) Jest słodkie;). Milego tygodnia, Olgo !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śmiało Kochana, jak już wejdzie w głowę to na amen ;)))
      Wzajemnie Serce - miłego !!

      Usuń
  8. A, wisienki z zanadrza ;) Bardzo słodkie Kochana :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. bajeczny pomysl z wisienkami na etui............wisnie w czekoladzie mniam zjadlabym,albo wisnie w likierze .........buziaki poranne:**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj smaku można sobie narobić ;)))
      Pozdrawiam wieczorkiem :**

      Usuń
  10. słońce słońce :))) tak , etui smakowite :)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki uroczy wpis - wisienki smakowite mniam. Pasują do nastolatki. Wiesz wczoraj na spacerze widziałam kwitnącą forsycję - zaklinamy lato a raczej wiosnę :). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dała nam się nacieszyć słońcem i ciepłym powietrzem :)
      Właścicielka raczej dzieści latek ma, ale pasuje do niej bardzo :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  12. Oj tak,wiśnie i czekolada to jest to ! :))Przepiekne etui !

    OdpowiedzUsuń
  13. Oluś, no prawie Cię nie poznałam przez to nowe zdjęcie! I banerek masz odświeżony - śliczny!
    Rozmarzyłam się przez Ciebie, bo Ty o tych wiśniach , o czekoladzie..., a tu taka jesień mglista u mnie.
    Etui smakowite!
    Buziaki! ;)
    dominika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihihi przyzwyczajamy się a potem bach i zmiana ;)))
      Dziękuję Kochana, trzeba czymś tę mgłę rozgonić ;)
      Buziaki :*

      Usuń
  14. Śliczne to etui :)Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://paulaaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Olu, bardzo podoba mi się nowa "główka" bloga, te malutkie buciki są śliczne:))) Etui z wisienkami wyszło pięknie! Ada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak troszkę odświeżyłam, odkurzyłam ... ;)))
      Dziękuję Ado :*

      Usuń
  16. O pieknie ten czerwony wybija sie na szarym, cudenko:))))
    Buziaki kochana i udanego dzionka:)*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak zdecydowanie, to chyba najbardziej kolorowe etui u mnie ;))
      Wzajemnie Aguś :*

      Usuń
    2. A tak w ogole to swietna nowa miniaturka:) jest juz od jakiegos czasu ale wylatywalo mi z glowy zeby skomentowac:) ale zrobic to musze:)))sciskam:)

      Usuń
    3. A dziękuję Kochana - robotka Marce ;)Buziak :**

      Usuń
  17. Uwielbiam wszystko co robisz, masz wspaniałe wyczucie koloru i formy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za tak miłe słowa ... zaczerwieniłam się ;)
      Szczególnie, że Twoje prace wymuskane w każdym szczególiku są ...
      Pozdrawiam ciepło

      Usuń
  18. Olga, super rzeczy tworzysz! Na pewno bede wpadac!

    Pozdrawiam,
    Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje serdecznie i zapraszam kiedy tylko przyjdzie Ci ochota :)
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  19. pięknie sie razem komponują :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne powiedzenie i słodkie etui.Kolory się równoważą,naprawdę przyjemna dla oka praca.

    OdpowiedzUsuń

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Dziękuję za Twoje kilka skreślonych słów ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...