sobota, 23 czerwca 2012

Dzień Ojca Taty Tatusia

Dnia Mamy było dużo na blogach, a o dniu Ojca troszkę mniej.
Więc, aby milej było wszystkim Tatusiom dodaję taki post.
Moje dziewczynki pamiętały i mój P. został obdarowany super kubkiem na herbatę.
Lubi takie duże kubki, a od ostatniego ulubionego kubka przez przypadek urwałam ucho - ups....
Więc Tata bardzo cieszy się z prezentu :)))
Dziewczyny wręczyły prezent i zaraz potem powiedziały : A teraz Tato możesz nas zabrać do kina .... :)))

Oczywiście nie zapomnieliśmy też o swoich Tatusiach ;)
Mężczyźni też lubią kiedy się o nich pamięta .


Od mamy raczej nie dostaje się takich prezentów, jaki mój P. przygotował w tajemnicy przed naszą Marce.
Kończy gimnazjum i z tej okazji Tatuś przygotował dla niej takie cudo ;)
Stary wzmacniacz Diory, stare głośniki Altus 110 - odnowione, może podłączyć mp3, albo telefon i muzyka gra ...
Mnie by to do głowy nie przyszło ;)

Życzę zatem wszystkim Tatusiom pomyślności !!!



 ************************

Jakiś czas temu do zabawy w jedenaście pytań zaprosiła mnie Agusia  nasza weddingfairy

odpowiadam
  1. BALERINKI czy SZPILKI --balerinki
  2. RODZYNKI czy ORZECHY-- orzechy
  3. DREWNO czy KAMIEŃ -- drewno
  4. SPODNIE czy SUKIENKA--spodnie, ale lubię sukienki
  5. NIEBIESKI czy ZIELONY-- niebieski, ale szmaragdowa zieleń piękna jest
  6. WAKACJE NAD MORZEM CZY W GÓRACH -- morze, Tatry przewędrowałam całe
  7. CZOSNEK czy CEBULA --czosnek
  8. SPACER czy ROWER -- spacer
  9. DANIE Z MIĘSEM czy WEGETARIAŃSKIE -- warzywa uwielbiam
  10. LAMPION czy ŚWIECZNIK - lampion 
  11. BRANSOLETKA czy KOLCZYKI -- bransoletka

 Do zabawy zapraszam wszystkich jeśli tylko macie ochotę 

Moje pytania

  1. Kawa czy herbata
  2. lato czy zima
  3. truskawki czy jagody
  4. czarny czy biały
  5. sandały czy japonki
  6. sałata lodowa czy rukola
  7. narty czy sanki
  8. chleb czy bułka
  9. firany czy rolety
  10. włosy długie czy krótkie
  11. woda czy sok

******************
Jedna z ulubionych piosenek mojego P. 


 Moja liczba obserwatorów oficjalnych osiągnęła magiczną liczbę 100 

Cieszę się, że macie ochotę do mnie zaglądać, witam wszystkich serdecznie :)))

Pozdrawiam i miłego weekendu życzę :) 

32 komentarze:

  1. "a teraz Tato możesz nasz abrać do kina";))) że taz ja nigdy na to nie wpadłam;))
    Oczywiście najlepsze zyczenia dla wszystkich tatusiów;))
    Pozdrawiam gorąco;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie też to nigdy nie przyszło do głowy ... ;)
      Miłej niedzieli :)

      Usuń
  2. Sprzęt czaderski :))) Moje dziecko się spłoszyło na końcu teledysku... ;) ale piosenka mu się podobała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zdecydowanie wolę słuchać muzyki niż oglądać teledyski ;)
      Coraz mniej nadają się do oglądania przez dzieciaki ... niestety.
      Miłej niedzieli :)))

      Usuń
  3. No to odpowiadam:))
    1. Kawa czy herbata- kaaaawaaa
    2. lato czy zima- lato
    3. truskawki czy jagody- po Twoim ostatnim poście zdecydowanie jagody:)
    4. czarny czy biały - czarno-biały
    5. sandały czy japonki- japonki
    6. sałata lodowa czy rukola- rukola
    7. narty czy sanki- narty
    8. chleb czy bułka- bułka świeżutka i pachnąca
    9. firany czy rolety- grube zasłony
    10. włosy długie czy krótkie- długie zdecydowanie
    11. woda czy sok- woda:))

    Uściski
    M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))
      U mnie podobnie, tylko chlebek wolę od bułeczek ;)
      Buziaki :*

      Usuń
  4. Olgo Słoneczko, ja do tej zabawy jak ĆMA Weteranka do światła :)))

    Kawa
    lato
    jagody
    czarny i biały
    trampki i szpilki :)
    sałata lodowa i rukola
    narty
    chleb
    puste okna
    włosy długie hihihi
    woda

    p.s. my tez kochamy KUBKI TAKIE :)))
    CAŁUSY :)*************************

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) puste okna - masz rację , niech słoneczko wpada kiedy chce ;)))
      Trampki, hihihi mamy ich w domu całą masę, mam gdzieś takie zdjęcie mojej Marce -" trampkowa rodzinka " ;)))

      Usuń
  5. Ale prezent extra!!!! i jeden i drugi:))) Olgo, może Ty mi wytłumaczysz jak wstawić filmik z piosenką ????? bo u Ciebie ciągle gra!!!!!pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysiu już Ci posłałam instrukcję na maila ;)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Dzięki serdeczne:)))))))))))))))))))))))))))))

      Usuń
    3. Nie ma za co Kochana, przyjemność po mojej stronie :)))

      Usuń
  6. właśnie doznałam szoku - Ty masz takie dzieci ?? takie dorosłe ??? wyglądasz na dziewczynkę matko boska Oleńka !!! ehhh, pozazdroscić urody !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))))))
      Aniu ja tam się czuję na 16, ale czas niestety nieubłagany ;)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Obydwa prezenty swietne:)))
    Ja wlasnie wrocilam od babuni, a w ten weekend wlasnie mialam przyjemnosc byc na balu mojej mlodej kuzyneczki-chrzesniaczki zreszta, ktora wlasnie konczy gimnazjum... Kiedys polonez byl tylko na studniowkach, teraz wszechobecny - takze i na tym balu:) ladnie dzieciaki tanczyly i wygladaly - musze przyznac:))
    Dziekuje Ci kochana za odpowiedzi:)))*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)
      Fajnie popatrzeć kiedy dzieciaki, takie przeżyte tańczą poloneza ... a jeszcze kiedy własne ... :) miłe to bardzo :)
      Buziaki :*

      Usuń
  8. Kubek fajowy, a pomysł audio super! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Duży, pojemny, chętnie bym podkradła na jakieś kwiatuszki ;)
      Marce zachwycona - nasza rodzinka uwielbia muzykę ...
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Moi chłopcy przez ostatnie 2 lata kupowali Tacie śmieszny kubek,więc teraz była płyta.
    Komplet dla córki zjawiskowy.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) Moje płytę - Queens Of The Stone Age sprezentowały w ubiegłym roku, więc teraz kubek ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  10. Prezenty czad normalnie!
    I kubek mi się podoba, i sprzęt!
    Jak widać, oba trafione:)
    Pozdrawiam cieplutko,
    Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  11. Trafione, trafione:)))
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. No niezły agent z tego Twojego męża. Niby tak z boku ale jak już coś zrobi to mucha nie siada...Dbajcie o niego i pamiętajcie o nim przez cały rok. Kubek dostał...a miały być narzędzia....;))))))))))
    Pozdrawiam
    Red

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dbamy, dbamy ....z całych sił.
      Znamy się tyle lat i ciągle mnie zaskakuje ;)
      Na narzędzia przyjdzie pora ......;)
      Jak tam wypoczynek ?
      Pozdrawiam

      Usuń
    2. Wypoczynek na maksa. Z każdym rokiem chyba więcej czerpię z takich urlopów. Albo jestem coraz bardziej zmęczony i wypoczynek mi służy albo coraz lepiej udaje mi się odizolować od codzienności. Nie mniej jednak korzystamy ile się da a i dzieci sa mniej absorbujące. Kolejny długi urlop na koniec sierpnia.
      Pozdrawiam
      Red

      Usuń
    3. Fajnie Wam :)
      U mnie w tym roku niestety bez urlopu - nowa praca :(
      Teraz mam dłuższy weekend, a od poniedziałku już pełny etat ...
      Dam radę ;)
      Korzystajcie pełnymi garściami i bawcie się dobrze :)
      Pozdrawiam gorąco

      Usuń

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Dziękuję za Twoje kilka skreślonych słów ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...